Ikona stylu 2019 roku
Ostatnie wyniki raportu „Year in Fashion”, tworzonego corocznie przez portal Lyst, nie pozostawiają wątpliwości, że Meghan Markle jest inspiracją milionów. Stylizacje, w jakich pokazywała się w 2019 roku, zwiększyły liczbę zapytań o konkretne elementy garderoby średnio o 216%. Jak dowodzi Lyst, to właśnie Markle miała największy wpływ na poszukiwania konkretnego produktu, jego sprzedaż oraz tagowanie go w mediach społecznościowych.
Największe poruszenie wśród Internautów wywołały kreacje z podróży Markle oraz księcia Harrego do Afryki Południowej, kiedy to księżna Sussexu zaprezentowała 5 różnych modeli sukienek. Wtedy to, Lyst zarejetrował zwiększone zainteresowanie tą kategorią o 45%. Ogromną popularność w sieci zdobyła także sukienka marki The Club Monaco, którą Markle założyła na spotkanie z arcybiskupem Tutu. Liczba wyszukiwań jej stylizacji wzrosła aż o 570%, a sukienka wyprzedała się w mniej niż 24 godziny.