O ile dziś, w czasach women power, seksizm w reklamach to raczej margines niż mainstream, to w poprzednich dziesięcioleciach było na odwrót. Patriarchalny schemat Kinder, Küche, Kirche (dzieci, kuchnia, kościół) dominował i w reklamach “męskich” produktów kobieta jeśli nie eksponowała jedynie swoich wdzięków, to co najwyżej mogła służyć z uśmiechem panowi domu. Takie były materiały promocyjne amerykańskiej marki piwa Budweiser w pismach “The New York Times”, “Los Angeles Times” i “Chicago Tribune”. Niedawno, z okazji dnia kobiet, firma postanowiła zmienić przekaz swoich reklam prasowych z lat 50 – k-mag.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://k-mag.pl/article/budweiser-poprawil-reklamy-5c892d783f21a46d221d18ed?fbclid=IwAR0Abo3Q4l3ndksJ3jzMNQMaWyfN6jYhMuYCNPkQrp8P7W9fe22oaQ4JeOY”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]