noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Marka DILIGENT wygrywa nagrodę 500 tysięcy złotych na rozwój firmy

REKLAMA
noSlotData

Konkurs Fresh Fashion Awards rozstrzygnięty! Zwycięzcą finałowego pokazu okazał się duet Diligent.

W czwartkowy wieczór 25 maja w Fabryce Samochodów Osobowych publiczność miała okazję zobaczyć kolekcję trzech finalistów: Diligent, Acephala oraz Kiss The Frog. Zwycięzca otrzymał 500 tys. złotych na kampanię promocyjną oraz sesję wizerunkową u Jana Kriwola.

Nadal jesteśmy oszołomieni, ale bardzo szczęśliwi. Czekamy teraz na sesję zdjęciową – powiedziała Marta Pospieszna dla Fashion Biznes tuż po pokazie. Współpraca zapowiada się obiecująco i mam nadzieję, że wykorzystamy to w pełni. Projekty marki Diligent cechuje kolor, odwaga i indywidualizm, a właśnie takie były reguły konkursu Fresh Fashion. Nie do końca wiedzieliśmy czego się spodziewać, bo nie znaliśmy marek, które będą się pokazywały poza nami – dodał Szymon Mrózek. Konkurs sam w sobie mówi o świeżości, a więc mieliśmy przeczucie, że mamy duże szanse na wygraną.

Kolekcja Diligent jest co najmniej wyjątkowa. Nasza kolekcja jest unikatowa. Baliśmy się, że ona jest trochę w konwencji teatralnej, trochę nie do noszenia – potwierdziła Marta. Z kolei Szymon mówi o aspekcie społecznym ich kreacji: Nasza kolekcja jest komunikatem, przynależnością do grupy, którą zamknęliśmy w naszej kolekcji i 17 sylwetkach pokazanych na wybiegu. Każda sylwetka jest inna, a w całości kolekcja spójna. 

>>>Czytaj również: Czy moda to już sztuka, czy projektanci ją na taką kreują?

Jak się okazuje projektanci nie tylko pokazali swoje kolekcje, ale mogli wziąć udział i partycypować w całym przedsięwzięciu. Mieliśmy kontrolę nad pokazie, braliśmy udział w próbach. Mogliśmy się dzielić naszymi spostrzeżeniami, dobieraliśmy modeli czy nawet kolory paznokci – potwierdziła Marta.

Duet zapytany o plany na przyszłość odpowiada jednym głosem: najpierw Francja, a następnie będziemy chcieli budować tożsamość marki.

Pokaz na żywo zobaczycie na naszym fanpage’u:

Autor: Ula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES