noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“Marcin Grzymkowski: Nadal 80 proc. klientów kupuje stacjonarnie. Dlatego otworzył pierwszy salon stacjonarny Modivo”

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

“Marcin Grzymkowski idzie za ciosem i znowu trochę na przekór rynkowi otworzył sklep stacjonarny drugiej ze swoich marek – Modivo. Twórca eobuwie nie pogrzebał też galerii handlowych – mówi jedynie, że odwiedzamy je w nieco innym sposób niż kiedyś. Ale największy potencjał drzemie oczywiście w handlu internetowym, który także w Polsce w ostatnich miesiącach mocno przyspieszył. Sama witryna to już nie wszystko. Dlatego eobuwie i Modivo kuszą klientów nietypowymi i innowacyjnymi usługami” – forbes.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.forbes.pl/biznes/marcin-grzymkowski-eobuwie-otwieram-sklep-stacjonarny-modivo-bo-nadal-wiekszosc-tak/xyhesbz?utm_source=fb_forbes&utm_medium=social&utm_campaign=fb_redakcja&fbclid=IwAR1oILKO4V2XLP2R1fVXVMzIA7DkjK-H0SkURbSqE-bA0RwhoEN4B2PFd2o”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Tagi
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES