Nasza najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2016 jest utrzymana w duchu kosmopolitycznym, stąd jej nazwa – COSMO. Chcieliśmy tym samym podkreślić, że tworzymy modę, która nie dzieli na wiek, pochodzenie, czy typ sylwetki, a pozwala każdemu mężczyźnie podkreślić swój indywidualny styl.
Kosmopolityczna idea kolekcji jest też odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie marką nie tylko w Europie, ale i poza nią – również w Stanach Zjednoczonych, gdzie są już dostępne ubrania MALE-ME.
W kolekcji można odnaleźć nawiązania do innych kultur – pojawiły się w niej wydłużone koszule w stylu arabskim, unowocześnione kimona i pasy do przewiązania, a nawet siatkowe koszulki w klimacie berlińskiego Love Parade.
Twarzami lookbooka zostali: Adam Boguta – uczestnik programu Top Model oraz modele z agencji JMP – ciemnoskóry Jason, który na naszą sesję przyjechał prosto z Berlina oraz Alex, który świetnie radzi sobie na polskim i włoskim rynku modowym.
Wybór akurat tych trzech modeli był dość czasochłonnym procesem, zależało nam na tym, by każdy z nich reprezentował zupełnie inny typ współczesnego mężczyzny. Kolekcja została podzielona na trzy grupy kolorystyczne, co ma też swoje odniesienie w sesji wizerunkowej – czerń, biele i szarości oraz wszelkie odcienie jeansu.
W dalszym ciągu idziemy obraną ścieżką – oszczędnych form, podkręconego minimalizmu, jednak w kolekcji COSMO chcieliśmy zaproponować, poza naszą ukochaną, ciemną kolorystyką, również coś jaśniejszego, świeżego i ożywczego, w sam raz na tegoroczną wiosnę i lato.
Autorem zdjęć do kampanii wizerunkowej i lookbooka, a także scenografii jest Wojciech Jachyra (www.wojciechjachyra.com), stylizacją zajęła się Paulina Leszczyk, fryzurami – Kamil Pecka, a makijażem – Bartek Osowczyk. Sesja odbyła się w studiu Czarnobyl.