Podczas corocznego balu organizowanego przez fundację Louis Vuitton, Michael Burke – prezes i CEO francuskiego domu mody, poinformował o współpracy marki z fundacją UNICEF i zaprezentował unikalną biżuterię – naszyjnik i bransoletkę, zaprojektowaną specjalnie na ten szczytny cel. Część dochodu (dokładnie 200 dolarów od każdej sprzedanej sztuki) przekazana zostanie międzynarodowej organizacji charytatywnej, która zajmuje się dostarczaniem pomocy humanitarnej najbardziej potrzebującym dzieciom, w szczególności żyjącym w miejscach zagrożonych konfliktami zbrojnymi, chorobami, katastrofami naturalnymi i innymi wydarzeniami zagrażającymi ich zdrowiu i bezpieczeństwu.
Projektanci LV tworząc te wyjątkowe dodatki kierowali się przede wszystkim potrzebą poczucia bezpieczeństwa. Dlatego do delikatnego łańcuszka i bransoletki dodali charakterystyczną dla marki zawieszkę w kształcie srebrnej kłódki, inspirowaną wynalazkiem Georgesa Vuittona, który w 1890 roku dodał je do kufrów i walizek Louis Vuitton, by chronić najbardziej wartościowe bagaże swoich klientów. Poza tym, jak poinformował Burke: srebrna kłódka symbolizuje działania, które podejmujemy, by pomóc dzieciom.
Całej akcji towarzyszy kampania – #makeapromise.
Wśród gwiazd, które pojawiły się na tej wyjątkowej gali byli między innymi: Miranda Kerr, Nicole Kidman, Léa Seydoux (nowa twarz marki LV), Nicolas Ghesquiere (dyrektor kreatywny LV), Selena Gomez, a także ambasadorzy Unicefu: Heidi Klum oraz David Beckham (który za pomoc dzieciom w najbiedniejszych krajach świata został wyróżniony nagrodą tej organizacji).
Autor: Aga Jaroszewska