“W marcu najczęściej wyszukiwane hasła dotyczące pielęgnacji w pełni związane były z żelami antybakteryjnymi, które trudno było dostać w sklepach ze względu na duży popyt, oraz maseczkami ochronnymi. Polacy pytali Google głównie o to jak zrobić żel antybakteryjny lub płyn do dezynfekcji rąk w domu. Często pojawiało się także pytanie o mydło w płynie, kluczowe do zachowania czystych rąk.
Zainteresowanie maseczkami ochronnymi na twarz dotyczyło zarówno informacji o tym, jak zrobić maseczkę na twarz, z czego zrobić maseczkę na twarz oraz jaką maseczkę wybrać lub gdzie ją kupić. Celem poszukiwań były także tutoriale na YouTube, które krok po kroku przedstawiały sposób na wykonanie maseczki ochronnej z materiałów dostępnych w domu.
Kategorię urodowych trendów powiązanych z oczami otwierają magnetyczne rzęsy
Nawet w czasie pandemii, Polki nie zapominają o najmodniejszych nowościach na kosmetycznym rynku.
Pytanie “Jak założyć rzęsy magnetyczne” było wpisywane w Google aż o 214% częściej. ” – Interaktywnie
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://interaktywnie.com/biznes/newsy/biznes/magnetyczne-rzesy-te-fraze-z-kategorii-kosmetycznej-najczesciej-podczas-pandemii-wpisywalismy-do-google-260045?fbclid=IwAR3Mqwvv8xZrYrDOPjhNlJq3XOJEJqjZ6PZ4xHXzNIetOUkPuYj4Imj7DYc”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]