noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Magnetyczne rzęsy – tę frazę z kategorii kosmetycznej najczęściej podczas pandemii wpisywaliśmy do Google”

REKLAMA
noSlotData

W marcu najczęściej wyszukiwane hasła dotyczące pielęgnacji w pełni związane były z żelami antybakteryjnymi, które trudno było dostać w sklepach ze względu na duży popyt, oraz maseczkami ochronnymi. Polacy pytali Google głównie o to jak zrobić żel antybakteryjny lub płyn do dezynfekcji rąk w domu. Często pojawiało się także pytanie o mydło w płynie, kluczowe do zachowania czystych rąk. 

Zainteresowanie maseczkami ochronnymi na twarz dotyczyło zarówno informacji o tym, jak zrobić maseczkę na twarz, z czego zrobić maseczkę na twarz oraz jaką maseczkę wybrać lub gdzie ją kupić. Celem poszukiwań były także tutoriale na YouTube, które krok po kroku przedstawiały sposób na wykonanie maseczki ochronnej z materiałów dostępnych w domu. 

Kategorię urodowych trendów powiązanych z oczami otwierają magnetyczne rzęsy

Nawet w czasie pandemii, Polki nie zapominają o najmodniejszych nowościach na kosmetycznym rynku.

Pytanie “Jak założyć rzęsy magnetyczne” było wpisywane w Google aż o 214% częściej. ” – Interaktywnie

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://interaktywnie.com/biznes/newsy/biznes/magnetyczne-rzesy-te-fraze-z-kategorii-kosmetycznej-najczesciej-podczas-pandemii-wpisywalismy-do-google-260045?fbclid=IwAR3Mqwvv8xZrYrDOPjhNlJq3XOJEJqjZ6PZ4xHXzNIetOUkPuYj4Imj7DYc”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES