Sukienki w kolorach ziemi, pogłębiona linia basic oraz niezastąpione marynarki w nowych nieoczywistych kombinacjach i odcieniach. Najnowsza minikolekcja Eppram łączy w sobie kolory natury z ponadczasowością wybranego elementu stylizacji, którym według projektantek jest marynarka. Nowością jest wprowadzenie projektu sukienek, który opiera się na prostych formach oraz oszczędnych detalach.
W nowej kolekcji znajdziemy ponadczasowe sylwetki i klasyki zinterpretowane na nowo. Marynarki, które pamiętamy z debiutanckiej kolekcji zostały lekko zmodyfikowane w konstrukcji, a kolory czerni i szarości zostały zastąpione kolorami rafy koralowej.
Nowe projekty proponują również nieoczywiste połączenia, takie jak klasyczne spodnie garniturowe z topem bazującym na pasku od marynarki. Całkowitą nowością są projekty sukienek. Długie, proste opierające się na nieoczywistych formach, przyciągające uwagę swoją precyzyjną konstrukcją.

Choć debiutancka kampania marki owiana była tajemnicą, okazała się olbrzymim sukcesem ze względu na wszechstronny koncept oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientek. Tym razem w promującej kolekcję kampanii wystąpiły modelki o trzech zupełnie innych typach urody.
– Projekty Eppram są przeznaczone dla wszystkich kobiet, o różnych sylwetkach, kolorach skóry i niezależnie od tego w jakim są wieku. Decydując się na modelki promujące kolekcję Oxidane chciałyśmy podkreślić, że projekty Eppram cechuje wszechstronność. Wyjątkowość każdej z nas nie opiera się na wpasowaniu piękna w jeden rozmiar – podkreślają założycielki marki Julia Kuczyńska, znana jako Maffashion oraz Lana Nguyen.
Scenerią dla nowej kolekcji było jezioro Zegrzyńskie. Inspiracją zaś stała się tęsknota za latem i podróżami. W kolekcji widać niesamowitą dbałość o detale i ponadprzeciętną koncepcję. Nowa odsłona Eppram prezentuje ograniczoną paletę barw oraz projekty, które kreują kobietę jako superbohaterkę – silną i nowoczesną osadzoną w spójnej i charakterystycznej estetyce.
Kolekcja jest już dostępna w sklepie online marki oraz butiku He Concept Store w hotelu Raffles Europejski.
>>> Przeczytaj również: „Julia Kuczyńska. Z Maffashion zrobił się dziś całkiem fajny biznes”





