noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Ranking Lyst Q4 2024. Miu Miu najgorętszą marką czwartego kwartału. Na zdjęciu pokaz mody marki Miu Miu, na którym modelki prezentują nowoczesne stylizacje, w tym płaszcze, okulary przeciwsłoneczne i skórzane torby, idąc po wybiegu w otoczeniu widowni robiącej zdjęcia.

Te marki królowały w ostatnich miesiącach! COS debiutuje w luksusowym rankingu

REKLAMA
noSlotData

Miu Miu, Saint Laurent, Prada – oto trzy najgorętsze marki czwartego kwartału 2024, według najnowszego rankingu Lyst. Wśród 20 wyróżnionych marek luksusowych, pojawiła się również popularna sieć należąca do Grupy H&M. Przedstawiamy szczegółowe wyniki Lyst Index Q4 2024. 

Lyst Index to kwartalny ranking najpopularniejszych marek i produktów modowych, tworzony przez Lyst, największą i najpopularniejszą na świecie platformę zakupów modowych. Z 200 milionami kupujących rocznie i największym zbiorem danych o modzie, Lyst jest wyjątkowym źródłem globalnej wiedzy o trendach w modzie. Wzór, na którym opiera się Lyst Index, uwzględnia zachowania kupujących Lyst, w tym wyszukiwania na platformie i poza nią, wyświetlenia produktów i sprzedaż. Aby śledzić popularność marki i produktu, formuła uwzględnia również wzmianki w mediach społecznościowych, statystyki aktywności i zaangażowania na całym świecie w okresie trzech miesięcy.

Sukces Miu Miu i Coach w rankingu najgorętszych marek

Miu Miu ponownie z tytułem najgorętszej marki w kwartalnym rankingu Lyst. Młodsza siostra Prady zajęła pierwsze miejsce w trzech z ostatnich czterech kwartałów (w drugim kwartale wyprzedziła ją tylko Loewe). Tymczasem reszta tabeli dynamicznie się zmieniała w ciągu ostatnich miesięcy, bowiem fani mody na nowo oceniają wartość marek luksusowych i (ponownie) odkrywają bardziej dostępne marki i trendy. Na uwagę zasługują wzrosty marki Saint Laurent, która w najnowszym rankingu zajęła silną drugą pozycję na podium. TOP3 zamyka Prada, niezmiennie utrzymująca się na trzeciej pozycji.

Dowiedz się więcej: Oto wyniki Lyst Index w trzecim kwartale 2024 roku

Coach awansował o 10 pozycji, stając się piątą najpopularniejszą marką na świecie. Skuteczna strategia autentycznego łączenia się z klientami z pokolenia Z przyniosła rezultaty, a popyt wzrósł o oszałamiające 65% kwartał do kwartału i 332% rok do roku. Konkurencyjne rabaty w szczycie sezonu wyprzedażowego umożliwiły większej liczbie klientów dostęp do popularnych toreb Coach i sprawiły, że produkty tej marki stały się popularnymi prezentami świątecznymi. Popularność toreb Coach doskonale odzwierciedla ranking najgorętszych produktów czwartego kwartału 2024, bowiem tutaj model Coach Brooklyn zajął pierwsze miejsce z 46% wzrostem wyszukiwań. Niewątpliwą uwagę Generacji Z przykuła również zawieszka z wiśnią od Coach, która uplasowała się na miejscu 4. Jej popularność doskonale obrazuje trend na personalizację akcesoriów, który bez trudu można dostrzec na ulicach modowych stolic w ciągu ostatnich miesięcy. 

UGG triumfuje w rankingu top produktów Q4 2024

UGG, jeden z ulubionych marek pokolenia Z, ponownie znalazł się na liście najgorętszych marek, dynamicznie wspinając się na dziesiątą pozycję. Chociaż marka zawsze święci triumfy w sezonie zimowym, w tym kwartale popyt osiągnął niespotykany poziom – liczba wyszukiwań UGG wzrosła o 358% w ciągu ostatnich trzech miesięcy oraz o 12% w ujęciu rok do roku. Oprócz trwającej nostalgii związanej z modą lat 2000, konsumenci są zainspirowani przez twórców prezentujących nowe sposoby stylizacji butów UGG. Hashtag „Mini UGG outfit inspo” zdominował TikToka, a wszechobecne brązowe buty UGG Classic Ultra Mini stały się drugim najpopularniejszym produktem tego kwartału.

Debiut popularnej sieciówki

Klienci, podążając za trendem “cichego luksusu” (ang. quiet luxury), wciąż poszukują eleganckiego, minimalistycznego designu w różnych przedziałach cenowych. Marka The Row utrzymała się na dziewiątym miejscu listy najpopularniejszych marek w tym kwartale, natomiast COS, słynąca z klasycznego minimalizmu marka z portfolio H&M Group, zadebiutowała na tej liście. Wzrost popytu na produkty COS w tym kwartale wyniósł 16%, a ich popularny sweter z kaszmiru (nawiązujący stylem do The Row) jest piątym najchętniej kupowanym produktem.

TOP20 marek Lyst Index Q4 2024

Oto ranking 20 najgorętszych marek 2024 roku wg platformy Lyst: 

  1. Miu Miu 
  2. Saint Laurent (+2)
  3. Prada
  4. Loewe (-2)
  5. Coach (+10)
  6. Bottega Veneta
  7. Alaia (-2)
  8. Moncler (+5)
  9. The Row
  10. UGG (nowość)
  11. Skims (+1)
  12. Gucci (-1)
  13. Jacquemus (-6)
  14. Versace (-3)
  15. Balenciaga (+2)
  16. Valentino (-6)
  17. COS (nowość)
  18. Ralph Lauren (-4)
  19. Chloe (+1)
  20. Toteme (-4)
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES