Wśród działań podnoszących wyniki sprzedażowe, coraz większe uznanie zdobywa Visual Merchandising. Jest to sztuka prezentowania produktu w taki sposób, aby zwiększyć estetykę ekspozycji, wzmocnić wizerunek marki i podnieść efektywność sprzedaży.
Odpowiedni Visual Merchandising może przynieść lepsze efekty niż sprzedawca, dlatego większość firm, działających w sferze fashion, chętnie sięga po te techniki sprzedażowe.
Światowe domy mody wręcz prześcigają się w pomysłach na najbardziej kreatywne wystawy. W ścisłej czołówce znajduje się francuski dom mody Louis Vuitton. Ich okna wystawowe to prawdziwe dzieła sztuki. Nic więc dziwnego, że przyciągają do siebie przechodniów jak magnes. Zresztą zobaczcie sami:
Louis Vuitton postanowił zebrać najciekawsze aranżacje swoich witryn sklepowych i umieścić je w specjalnym, 168-stronnicowym albumie p.t. “Louis Vuitton Windows”. Książka ukaże się w listopadzie, jednak już dziś można składać przedpremierowe zamówienia na stronie wydawcy. Koszt albumu: $845.
Autor: Aga Jaroszewska