noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
L’Oréal Professionnel Paris

L’Oréal Professionnel Paris tworzy fryzury dla Robloxa. Mogą mieć nawet 235 mln pobrań!

REKLAMA
noSlotData

L’Oréal Professionnel Paris, zaufany partner fryzjerów, kontynuuje przygodę w wirtualnym świecie. Propozycje kolejnych, niezwykle kreatywnych stylizacji włosów pojawiły się na platformach Ready Player Me, Zepeto oraz Roblox.

Nowa kolekcja fryzur stworzona we współpracy z artystą CGI i światowym stylistą fryzur

L’Oréal Professionnel Paris to pierwsza fryzjerska marka, która wkroczyła do Metaverse. Odbyło się to w listopadzie 2022 roku, kiedy to na platformie Ready Player Me udostępniono 5 stylizacji włosów zaprojektowanych we współpracy z artystą CGI (computer-generated imagery), Evanem Rochette. Nowe wówczas rozwiązanie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem graczy – fryzury znalazły się w pierwszej piątce najczęściej pobieranych elementów stylizacji na platformie. Na fali sukcesu L’Oréal Professionnel Paris postanowiło pójść o krok dalej.  

Dziś marka poszerza granice kreatywności dzięki najnowszej kolekcji Gravitas. To 5 kolejnych, równie wyjątkowych i niezwykle oryginalnych fryzur, które dają graczom Metevarse jeszcze większe możliwości wyrażania siebie. Gravitas, tak samo, jak pierwsze fryzury zaproponowane przez L’Oréal Professionnel Paris, również stworzono we współpracy z artystą 3D, Evanem Rochette. Tym razem działał on razem z francuskim artystą fryzur – Charlie Le Mindu.

Oprócz platformy Ready Player Me, światowego lidera w dziedzinie awatarów do wykorzystania w wielu aplikacjach, kolekcja Gravitas jest dostępna również na platformach Roblox i Zepeto. Przewiduje się, że zasięg nowych fryzur osiągnie poziom 234,5 milionów pobrań, których użytkownicy dokonają w ponad 40 milionach gier łącznie.

Wprowadzenie do Metaverse kolejnych niezwykle nowoczesnych fryzur wzbudza w nas ogromną ekscytację. To następny przełomowy krok w naszej podróży, której metą jest całkowite zniesienie granic eksponowania piękna włosów oraz samoekspresji w wirtualnym świecie. Jako lider w swojej kategorii jesteśmy w wyjątkowej pozycji umożliwiającej nam rozwój branży, artystów CGI oraz konsumentów. Dla pogłębienia jakości przeżyć doświadczanych w rozszerzonej rzeczywistości –mów iAnne Machet, Międzynarodowa Dyrektor Generalna L’Oréal Professionnel Paris.

mat. prasowe

Długoterminowa strategia branży w Metaverse L’Oréal Professionnel Paris

W 2023 roku L’Oréal Professionnel Paris będzie kontynuował projektowanie i wprowadzanie do Metaverse nowych fryzur. Marka planuje konsekwentnie rozwijać je zarówno pod kątem kreatywnym, jak i technologicznym, aby docelowo zapewnić graczom nieskończenie wiele różnorodnych opcji personalizowania awatarów.

Przeczytaj też: HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję

Zdjęcie główne: mat. prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES