L’Oréal Professionnel Paris, zaufany partner fryzjerów, kontynuuje przygodę w wirtualnym świecie. Propozycje kolejnych, niezwykle kreatywnych stylizacji włosów pojawiły się na platformach Ready Player Me, Zepeto oraz Roblox.
Nowa kolekcja fryzur stworzona we współpracy z artystą CGI i światowym stylistą fryzur
L’Oréal Professionnel Paris to pierwsza fryzjerska marka, która wkroczyła do Metaverse. Odbyło się to w listopadzie 2022 roku, kiedy to na platformie Ready Player Me udostępniono 5 stylizacji włosów zaprojektowanych we współpracy z artystą CGI (computer-generated imagery), Evanem Rochette. Nowe wówczas rozwiązanie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem graczy – fryzury znalazły się w pierwszej piątce najczęściej pobieranych elementów stylizacji na platformie. Na fali sukcesu L’Oréal Professionnel Paris postanowiło pójść o krok dalej.
Dziś marka poszerza granice kreatywności dzięki najnowszej kolekcji Gravitas. To 5 kolejnych, równie wyjątkowych i niezwykle oryginalnych fryzur, które dają graczom Metevarse jeszcze większe możliwości wyrażania siebie. Gravitas, tak samo, jak pierwsze fryzury zaproponowane przez L’Oréal Professionnel Paris, również stworzono we współpracy z artystą 3D, Evanem Rochette. Tym razem działał on razem z francuskim artystą fryzur – Charlie Le Mindu.
Oprócz platformy Ready Player Me, światowego lidera w dziedzinie awatarów do wykorzystania w wielu aplikacjach, kolekcja Gravitas jest dostępna również na platformach Roblox i Zepeto. Przewiduje się, że zasięg nowych fryzur osiągnie poziom 234,5 milionów pobrań, których użytkownicy dokonają w ponad 40 milionach gier łącznie.
– Wprowadzenie do Metaverse kolejnych niezwykle nowoczesnych fryzur wzbudza w nas ogromną ekscytację. To następny przełomowy krok w naszej podróży, której metą jest całkowite zniesienie granic eksponowania piękna włosów oraz samoekspresji w wirtualnym świecie. Jako lider w swojej kategorii jesteśmy w wyjątkowej pozycji umożliwiającej nam rozwój branży, artystów CGI oraz konsumentów. Dla pogłębienia jakości przeżyć doświadczanych w rozszerzonej rzeczywistości –mów iAnne Machet, Międzynarodowa Dyrektor Generalna L’Oréal Professionnel Paris.
Długoterminowa strategia branży w Metaverse L’Oréal Professionnel Paris
W 2023 roku L’Oréal Professionnel Paris będzie kontynuował projektowanie i wprowadzanie do Metaverse nowych fryzur. Marka planuje konsekwentnie rozwijać je zarówno pod kątem kreatywnym, jak i technologicznym, aby docelowo zapewnić graczom nieskończenie wiele różnorodnych opcji personalizowania awatarów.
Przeczytaj też: HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
Zdjęcie główne: mat. prasowe