Skokowy rozwój damskiej oferty czy nowa, casualowa linia dla mężczyzn to dopiero początek zmian, jakie zapowiada polska marka LAVARD. Sezon jesień/zima 2023 to okres wprowadzania nowej strategii repozycjonowania marki, co bez wątpienia będzie stanowić przełom w jej dotychczasowym rozwoju.
Materiał sponsorowany
Marka LAVARD otwiera kolejny rozdział w swojej historii, wprowadzając szereg gruntownych zmian. Wraz z rozwojem nowej kolekcji, marka postawiła na odświeżony wizerunek – od zmiany logo, po strategię komunikacji. Światło dzienne ujrzała nowa kampania reklamowa na sezon jesień-zima 2023 oraz nowa szata graficzna sklepu internetowego.
Nowy kierunek, w którym będzie podążać marka Lavard, skierowany jest do pokolenia Y. Widoczne jest to również w sesji zdjęciowej. Stawiamy na autentyczność, otwartość, wysokiej jakości tkaniny i zdecydowany styl. Ponadczasowy charakter w minimalistycznym wydaniu, luźne sylwetki i nowe konstrukcje to motyw przewodni naszej kolekcji.
O klimat na zdjęciach zadbał duet fotografów – Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik. Niezwykłe wnętrza przepełnionej historyczną atmosferą kamienicy wypełniły się opowieścią o stylu oraz trendach.
LAVARD – klasyka, nowoczesność i najważniejsze wartości
Historia marki Lavard sięga 1975 roku. U podnóża Tatr, z miłości do krawiectwa powstała szwalnia, zalążek marki. Dziś, kolejne pokolenie dba o rozwój firmy pielęgnując rodzinne tradycje. Kolekcje marki powstają z myślą o wygodzie i możliwości łączenia produktów w ciekawe i nowoczesne stylizacje. LAVARD czerpie inspiracje z doświadczenia i tradycji, przepuszczając je przez pryzmat tego, czym żyje świat mody. Kolekcje dedykowane są osobom poszukującym ubrań na każdą okazję – do pracy, na co dzień, na weekend i specjalne wydarzenia.
Styl najnowszej kolekcji charakteryzuje nowoczesność – klasyka połączona z nowoczesnością widoczna w krojach, detalach i wykończeniu oraz komfort połączony z wysoką jakością tkanin i dzianin. To ponadczasowe propozycje formalne i smart casualowe dla kobiet i mężczyzn. Na szczególną uwagę zasługuje kolekcja Experience wyznaczająca trendy rozwoju marki – to krok w przyszłość zakorzeniony w przeszłości, można zobaczyć TUTAJ.
Do tej pory marka kojarzona głównie z formalnym stylem, ubraniami na specjalne okazje, ewoluuje w kierunku nowoczesnego formalu, miejskiego outdooru, casualu podejmując równocześnie temat społecznego zaangażowania. Inspiruje się tym, co dzieje się wokół nas, uczestnicząc jednocześnie w ważnych wydarzeniach w Polsce i na świecie. Tolerance, acceptance, respect, equality, diversity – to wartości, które przyświecają jej obecnym i planowanym działaniom.
Zmiany w strukturach spółki LAVARD
Równolegle ze zmianą strategii i premierą nowej kampanii wizerunkowej, Lavard ogłosił zmiany w szeregach spółki. Do zespołu dołączyły osoby związane wcześniej z branżą odzieżową: Michał Wójcik – były prezes Vistula S.A., Vistula Group S.A., Bytom S.A. oraz VRG S.A, Ilona Hencel – była wiceprezes Bytom S.A, Anna Paczkowska – Dyrektor Marketingu, Magdalena Nadolska – Dyrektor ds. Planowania i Zatowarowania, Izabella Cichocka-Mycek – Dyrektor Kreatywny, Kamil Zwoliński – Menadżer Sklepu Internetowego oraz Rafał Czapul – Projektant. Wraz z rozwojem zespołu otwarto nowe biuro w Krakowie – miejsce planowania, tworzenia kolekcji oraz podejmowania decyzji sprzedażowych czy zarządzania komunikacją marki.
Nowa kolekcja LAVARD dostępna jest na www.lavard.pl
Zdjęcie główne i galeria: Kulesza & Pik
W kampanii wystąpili:
Marysia Zakrzewska
Charlotte Tomaszewska
Sasha Zinchenko
Photo: Agnieszka Kulesza&Łukasz Pik
Video: Piotr Piechocki
Production: Kasia Sawicka GAGAPRODUCTION
Hair&Makeup: Emil Zed
Backstage: Włodzimierz Kurowski
Przeczytaj również: Luksusowy garnitur: atrybut elit czy inwestycja w ponadczasową garderobę?