Edyta Pazura i Cezary Pazura zostali twarzami najnowszej kampanii marki LAVARD. Takiej roli aktor dawno nie grał.
To pierwsza taka współpraca na koncie marki. LAVARD do tej pory nie pracował z żadnymi ambasadorami. Czy wizerunek tego małżeństwa przyniesie firmie pożądane efekty? Tego nie wiemy, ale oba ogniwa połączyła rodzinność i radość widoczna na pierwszy rzut oka. Jakość, która w naszym życiu jest ważna, dobre wzornictwo… DNA marki LAVARD jest nam bliskie, bo po prostu widzimy w niej nas samych. Jesteśmy aktywni, zapracowani, często spontaniczni… Jesteśmy też bardzo przywiązani do małych, ważnych rzeczy. Takich jak góry. Zawsze Tatry – mówi o współpracy para.
Sesja wizerunkowa wyprodukowana przez WP Onaka z OCR-Creations została umiejscowiona w naturalnym środowisku marki, czyli w górach. Polskie Tatry zimą zachwycają pięknem i onieśmielają majestatem. Idealna symetria świata LAVARD i natury sprawiają, że kadry uchwycone przez fotografa Marcina Gierata tworzą harmonijną całość.
LAVARD to marka rodzinna, to marka zorientowana na jakość i styl. To wreszcie marka, która dba o sprawy lokalne, stąd umiejscowienie fabryki w Starem Bystrem, u podnóża Tatr. Produkcję umieściliśmy w Polsce, by dbać o to, co nas otacza i tworzyć miejsca pracy. Zależy nam na tworzeniu produktu na światowym poziomie, zarówno pod względem wzornictwa, jak i jakości. Tworzymy lokalnie, bo jesteśmy świadomi i gotowi na ekspansję międzynarodową – mówi Marcin Gacek, prezes LAVARD.
Zdjęcia: Marcin Gierat
Nadzór kreatywny: Wojciech Onak
Makijaż: Anna Słowińska
Włosy: Anna Adamczuk
Produkcja: OCR-Creations
Stylizacje męskie: Mateusz Gacek, Klaudia Gacek / LAVARD
Stylizacje damskie: Edyta Gacek, Marta Harner / LAVARD
Dyrektor Kolekcji: Łukasz Krysta / LAVARD
Marketing Manager: Marcin Dzielski / LAVARD