Oto najnowsza kampania La Manii na sezon jesień/zima 2015/2016 autorstwa Agaty Pospieszyńskiej. Zrealizowana została w Londynie, pod okiem stylistyki brytyjskiego Vogue’a Sary Harris. Odzwierciedla wizję kobiety współczesnej – zmysłowej, pewnej siebie, romantycznej.
W obiektywie Agaty Pospieszyńskiej pojawiła się Marlena Szoka, reprezentowana przez agencję Avant Models.
W kolekcji znajdują się miękkie, zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całość dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).
Autorzy kampanii:
Photo: Agata Pospieszyńska/AF PHOTO
Model: Marlena Szoka/Avant Models
Hair: Roku Roppongi/OCR Creations
Makeup: Karina Constantine
Styling: Sarah Harris/Vogue UK
Retouch: Karolina Koza