Spędzamy coraz więcej czasu z telefonem w ręku. Jak się okazuje robiąc zakupy również. Już niedługo światło dzienne ujrzy cały raport mShopper 2.0, który na zlecenie Allegro przygotowała firma Mobile Institute. Chociaż to dopiero zajawka analizy to Magazyn Allegro ujawnia niektóre z odkryć: bardzo duży wzrost popularności kupowania mobilnego nastąpił wśród samych użytkowników urządzeń mobilnych – podczas gdy w zeszłym roku m-kupujący stanowili wśród mobilnych konsumentów 36%, obecnie stanowią 73%. Z treści artykuły dowiadujemy się również, że wzrost popularności zakupów na smartfonach i tabletach, nastąpił dzięki mieszkańcom wsi i mniejszych miast. Co więcej, aż 46% respondentów deklaruje, że wypróbuje kupowanie na smartfonach i tabletach w najbliższej przyszłości.
A jak robimy zakupy na komórkach? Spontanicznie. Ale o tym więcej już niedługo na Magazyn Allegro.
Autor: Urszula Wiszowata