noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Kosmetyki do włosów Clean Beauty od Paul Mitchell – czyli piękno w najczystszej postaci

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie zrównoważonymi produktami. Jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami, dlatego korzystamy z kosmetyków wegańskich, naturalnych i cruelty-free. Sektor fryzjerski i kosmetyczny zaczął intensywnie odpowiadać na te potrzeby klientów. 

Paul Mitchell to producent profesjonalnych produktów fryzjerskich. Jest pierwszą firmą kosmetyczną na świecie, która przeciwstawiła się okrucieństwu w stosunku do zwierząt (to marka cruelty-free od początku istnienia, czyli od 1980 roku). 

Zielona obietnica marki Paul Mitchell

Do 2025 roku firma zobowiązała się zastąpić opakowania butelek, tub i słoików na tworzywa sztuczne z recyklingu (PCR). Ma to zmniejszyć zużycie plastiku na bazie ropy naftowej aż o ok. 773 ton… rocznie! Firma podjęła też oficjalną decyzję o rezygnacji z produkcji plastikowych toreb. Większość kosmetyków Paul Mitchell do pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji jest wegańska (do 2023 aż 10 z 12 linii nie będą zawierać składników pochodzenia odzwierzęcego). 

Czyste piękno – nowa seria Clean Beauty od marki Paul Mitchell

Najnowsza seria Clean Beauty od Paul Mitchell jest naturalna (formuła opiera się na bazie organicznych składników roślinnych). Kosmetyki z serii Clean Beauty wytwarzane są ze składników pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Formuły tworzą organiczne składniki roślinne uprawiane na farmie biodynamicznej. Produkty Paul Mitchell wytwarzane są przy użyciu w 100% certyfikowanej, czystej energii, która pomaga zmniejszyć zanieczyszczenie i emisję gazów cieplarnianych. Innowacyjne opakowania kosmetyków Clean Beauty powstały w 90% z brazylijskiej trzciny cukrowej. Dodatkowo zakrętki produktów z tej serii zużywają aż o 46% mniej plastiku niż standardowe zakrętki. 

Seria Clean Beauty jest jednak nie tylko świetna dla środowiska, ale również (naturalnie!) dla włosów. Składają się na nią cztery linie – Everyday, Repair, Hydrate i Smooth

  • Linia Everyday świetnie sprawdzi się w przypadku codziennej pielęgnacji. Everyday Shampoo delikatnie oczyszcza i dodaje blasku oraz sprężystości. Olej arganowy i aloes zawarte w odżywce Everyday Conditioner odżywiają pasma. 
  • Linia Hydrate jest dedykowana suchym włosom. Oliwki i peptydy owsa odżywiają skórę głowy i włosy, pomagając przywrócić równowagę nawilżenia.
  • Linia Smooth wzbogacona została olejkiem migdałowym i kwasem hialuronowym. Kosmetyki te pomagają ułożyć niesforne pasma – wygładzają włosy i sprawiają, że się nie puszą. 
  • Linia Repair jest genialnym rozwiązaniem, jeśli chcesz odbudować zniszczone i łamliwe pasma. To wszystko dzięki proteinom grochu i ekstraktom z amarantusa. 

Produkty te kupisz w wybranych salonach fryzjerskich i sklepach internetowych (listę znajdziesz tu: https://paul-mitchell.pl/salony/). 

>>> Przeczytaj również: Czy branża beauty może być eko?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES