noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Kobiety w ciąży dyktują warunki. I wszyscy wychodzą na tym doskonale

REKLAMA
noSlotData

Kobieta w ciąży już dawno przestała kojarzyć się z workowatymi spodniami, bezkształtnymi koszulami i wielkimi, przypominającymi namioty płaszczami. Kobiety uwielbiają podkreślać swoje kształty, co jak się okazuje, nie tylko sprzyja ich samopoczuciu, ale również kontom bankowym producentów ubrań dla ciężarnych.

Modna mama
Dziś ciążowe ubrania niemal niczym nie różnią się od tych, które kobiety noszą zanim pojawi się widoczny już brzuszek. Choć nie ma co koloryzować rzeczywistości – ciąża to stan piękny, ale również odmienny, w którym krótkie topy kompletnie nie pasują, podobnie jak dotychczasowe fasony marynarek. W ogniu hormonów może dojść do prawdziwego wybuchu emocji, co niekoniecznie jest pożądane. Wiele kobiet nie potrafi odnaleźć się w nowej dla siebie rzeczywistości, dlatego coraz popularniejsi stają się specjaliści w tej dziedzinie, którzy nie tylko doradzą przyszłej mamie jak wyglądać, ale i pozbawią ją niepotrzebnych łez.

via GIPHY

Nie tylko wygląd
Klasyczne dżinsy, te z modnymi przetarciami, asymetryczne spódnice i dopasowane sukienki – to tylko niewielka część wyposażenia sklepów z odzieżą ciążową, która doskonale sprawdza się na rynku. Co najważniejsze to fakt, że oprócz wyglądu, kobiety w ciąży niezwykle cenią sobie wysoką jakość produktów, które noszą. Potrafią wydać więcej pieniędzy na koszulkę, która ich zdaniem jest nie tylko ładna, ale również wykonana z dobrej i wygodnej dla skóry tkaniny.

Modna i wygodna
Według badania Global Industry Analysts (GIA) okazuje się, że takie podejście, a więc połączenie mody i wygody, to przede wszystkim ogromny zysk dla branży odzieżowej, wynoszący prawie 2,9 miliardów dolarów. Szacuje się, że do 2020 roku liczba ta wzrośnie aż do 3,7 miliardów dolarów. Dzisiejsze, millenialsowe przyszłe mamy opisują się w kategoriach fashionistek, ale z głową na karku. Oprócz świetnego wyglądu, niewątpliwy wpływ na decyzje konsumenckie odgrywa również wygoda i jakość. Brzmi logicznie, prawda? Zdecydowana większość kobiet uważa, że to bawełna jest najwygodniejszym materiałem, najlepiej oddychającym i miękkim. Co najważniejsze, większość z nich również przyznaje, że jest wierna markom, które w swojej ofercie mają produkty spełniające wyżej wymienione oczekiwania. Jeśli tworzysz ubrania dla przyszłych mam lub kiedykolwiek się nad tym zastanawiałeś, oto nasza odpowiedź: zdecyduj się na to. Twórz ubrania piękne, wygodne, ale dobre jakościowo. A każda zainwestowana złotówka w biznes będzie tego warta. Czynniki, takie jak reputacja marki, obsługa klienta, jakość towarów czy szybkość reakcji na pojawiające się trendy to niezwykle ważne czynniki mające wpływ na sukces w branży. W Stanach Zjednoczonych prym wiedzie Destination Maternity, za którym uplasował się WalMart oraz Target.

To ja tu rządzę
Właśnie ze względu na to, że macierzyństwo daje w chwili obecnej mnóstwo możliwości, kobiety na całym świecie zrozumiały, że to one dyktują warunki. Nie muszą dopasowywać się do niesfornych i bezkształtnych ubrań – tym razem to producenci dopasowują się do nich. To wszystko sprawia, że ciąża na blogach i w mediach społecznościowych jest tak popularna. Biznes odzieży ciążowej jest ogromny, nie dziwi więc fakt coraz większej liczby infuencerek, gwiazd oraz celebrytek prezentujących nowe, ciążowe trendy. I nie powinno to dziwić, bo Instagram to miejsce pełne inspiracji, ale i tych, którzy tych inspiracji szukają.

How to rock #dungarees when your #pregnant ? #love the #style of contributor @hazjar #pretapregnant

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Prêt à Pregnant by Janine (@pretapregnant_com)

#stylishbump ? @traciactually

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Stylish Bump (@stylish_bump)

Płacę – wymagam
Wzrost liczby kobiet pracujących z 18 milionów w 1950 roku do niemal 66 milionów w 2010 roku, to według analizy GIA również niezwykle istotny element biznesu odzieży ciążowej. Wzrasta liczba kobiet, chcących wyglądać i czuć się pewnie w każdym momencie swojego życia. Nie dziwi więc fakt, że producenci odzieży czują się dzięki temu jak ryby w wodzie, decydując się na produkcję ubrań spełniających wymagania przyszłych mam, dotyczących najwyższej jakości, elastyczności, ale i wysokiej estetyki ubrań, za którą mogą zapłacić więcej, niż mogłoby im się wydawać. A wszystko to jest kluczem do zdobycia serca (i portfela) przyszłych mam.

Autor: Asia Dederko

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES