H&M ma co świętować: tegoroczny sezon zakupowy #HMHoliday uatrakcyjni Katy Perry. To dopiero pierwsza odsłona kampanii #HappyandMerry.
Z przyjemnością prezentujemy najnowsze zdjęcia wokalistki ze świątecznej kampanii H&M, na których Katy prezentuje ubrania, których pojawienie się w sklepach zbiegnie się z premierą filmu reklamowego pokazywanego w kinach, telewizji i online.
Światowy debiut pełnej wersji reklamy ma miejsce dzisiaj, tj. 23 listopada na hm.com/life.
W tym sezonie świątecznym firma H&M wspiera dzieci w Mjanmie, dzięki specjalnie zaprojektowanym kartom podarunkowym. H&M Conscious Foundation przekaże 5% zysku z każdej zakupionej karty organizacji UNICEF, która z kolei spożytkuje zebrane środki na edukację dzieci w Mjanmie, gdzie istnieje pilna potrzeba polepszenia dostępu do nauki. Dzięki kampanii kart podarunkowych UNICEF i H&M Conscious Foundation zamierzają zapewnić rzetelne wykształcenie podstawowe i niższe średnie ponad 350 000 dzieci w stanie Rakhine.
Specjalne karty podarunkowe są już dostępne w sklepach H&M na całym świecie do 31 grudnia.
Autor: Urszula Wiszowata