Wraz z otwarciem flagowego salonu Reserved na Oxford Street w Londynie, spółka przygotowała jeszcze jedną niespodziankę. Twarzą najnowszej kampanii ma być supermodelka Kate Moss.
Ostatnie miesiące w LPP to szereg pozytywnych zmian. Prezes Piechocki decyduje się na aktywny powrót do zarządzania firmą, spółka odzyskuje rentowność, a Reserved coraz śmielej wkracza na topowe zachodnie rynki. Po długim okresie oczekiwań na przestrzeń handlową, spółka LPP w końcu ogłosiła, ze kolejnym rynkiem ekspansji zagranicznej będzie Wielka Brytania. I to nie byle gdzie, ale w samym sercu Londynu – na Oxford Street. Otwarcie salonu przewidywane jest na wrzesień, a wraz z nim spółka przygotowała niespodziankę. Twarzą najnowszej kampanii Reserved ma być Kate Moss.
Projekt nadzoruje sama Monika Kapłan, która kilka miesięcy temu postanowiła wrócić do firmy. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Decyzja o angażu jednej z najważniejszych twarzy mody wydaje się być bardzo trafiona. Kto inny lepiej przedstawi światu polskiego giganta, jak nie rodowita Brytyjka? LPP póki co milczy, niemniej jednak trzymamy kciuki za ekspansję LPP za granicą. Niech Polska firma reprezentuje nas dumnie.
Autor: Ula Wiszowata