Grupa H&M poinformowała o zmianie na stanowisku Regional Managera na Europę Wschodnią. Funkcję tę przejęła Polka, Katarzyna Niemirowicz-Majtas, której głównym zadaniem będzie teraz rozwój biznesu szwedzkiego giganta w 21 krajach. Na wspomnianym stanowisku zastąpiła ona Mehmeta Arsoya, który wciąż pozostanie w strukturach Grupy.
Przeczytaj również: Dyrektor kreatywny LPP ogłasza odejście. Założył własną działalność
Nowa Regional Managerka H&M – Katarzyna Niemirowicz-Majtas
Katarzyna Niemirowicz-Majtas to managerka związana z Grupą H&M od 2007 roku. Posiada ona wieloletnie doświadczenie sprzedażowe, które nabywała w trakcie dotychczasowej kariery, rozwijając się jako Store Managerka, Area Controllerka, Area Managerka i Sales Managerka, a ostatnio również Country Managerka na Hiszpanię i Portugalię oraz Country Managerka na Włochy.
– Jestem bardzo dumna i zaszczycona, że mogę objąć stanowisko Regional Managera w naszym dynamicznym i zróżnicowanym regionie Europy Wschodniej. Moją wizją jest wykorzystanie wspaniałych fundamentów już stworzonych w tym regionie wraz z nowym kierunkiem marki i najlepszymi praktykami z innych regionów, z którymi pracowałam, aby przyspieszyć rozwój w całej organizacji – skomentowała nominację Niemirowicz-Majtas.
Wraz z nowym stanowiskiem zmienią się jej obowiązki. Od teraz będzie ona odpowiedzialna za rozwój biznesu Grupy H&M w regionie Europy Wschodniej, na którą składają się Sales Market Poland (rynki polski, czeski, słowacki, węgierski, estoński, łotewski, litewski i ukraiński), Sales Market Greece (złożony z rynków greckiego, bułgarskiego, rumuńskiego, chorwackiego, cypryjskiego, serbskiego, bośniackiego, albańskiego, kosowskiego i macedońskiego), a także Sales Market Turkiye (w którego skład wchodzą Turcja, Gruzja i Kazachstan).
– Z niecierpliwością czekam na poprowadzenie H&M East Europe przez nowy rozdział. Dla mnie jako lidera, ale także dla wszystkich naszych zespołów. Tej jesieni rozpoczynamy nasz najlepszy w historii sezon jesienny. Podnosimy jakość doświadczeń cyfrowych i w licznych sklepach fizycznych, dzięki czemu klienci w naszym regionie będą mogli doświadczyć tego osobiście – skomentowała Katarzyna Niemirowicz-Majtas.
Przeczytaj również: Charli XCX i inne gwiazdy pokolenia Z w nowej kampanii H&M. Znamy szczegóły
Przyszłość byłego już Regional Managera H&M. Mehmet Arisoy pozostanie w Grupie
Przez ostatnie trzy lata funkcję Regional Managera na Europę Wschodnią pełnił Mehmet Arisoy. Pomimo zmiany na tym stanowisku, wciąż pozostanie on pracownikiem Grupy. Będzie on kontynuował swoją karierę jako Chief Sales Officer. Przewodząc regionom (w tym franczyzie) i odpowiadając za kierowanie strategią komercyjną i realizację sprzedaży.
Zdjęcie główne: mat. prasowy