Marka Karl Lagerfeld we współpracy z artystą Endless prezentuje dwa projekty NFT, wystawione na aukcji na platformie The Dematerialized. Jedną z kreacji uzupełnia fizyczne doświadczenie dla kupujących, tworzące połączenie między światem wirtualnym a światem rzeczywistym.
Od śmierci Karla Lagerfelda minęły już niemal trzy lata, jednak projektant nie przestaje zaskakiwać. Nie tylko w świecie fizycznym, ale również cyfrowym. Świadczą o tym najnowsze projekty NFT opatrzone wizerunkiem projektanta. Dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych różowym i niebieskim awatar, wyprzedały się w kilka minut. Kupujący, jak podczas poprzednich kolekcji, mogą wchodzić w wirtualną interakcję z postacią Lagerfelda poprzez hashtag #posewithKarl.
Pierwszy projekt NFT, Karl w różowej kurtce graffiti, był dostępny w 500 egzemplarzach, a jego koszt wynosił 100 euro.
Limitowany, niebieski awatar „KL7xEndless”, sprzedany kwotę 777 euro i dostępny tylko dla siedmiu egzemplarzach (cyfra siedem była szczęśliwym numerem zmarłego projektanta), jest połączony z zaproszeniem na premierę „urzeczywistnienia KL7xEndless”, która odbędzie w czerwcu 2022 roku, w siódmej dzielnicy Paryża.