Od bajkowych krain po eleganckie przyjęcia. Topowe domy mody przygotowały dla nas wyjątkowe kampanie, które przenoszą w magiczny świat świąt. Chcesz poznać najciekawsze propozycje tego roku? Przygotowaliśmy zestawienie najbardziej inspirujących świątecznych kampanii 2024.
Balenciaga
W świątecznej kampanii Balenciaga 2024 królują ikony stylu. Kultowe modele Le City Bag i Rodeo Bag, w towarzystwie świątecznych nowości, takich jak świeca Home Candle i śnieżna kula w kształcie wieży Eiffla, tworzą niepowtarzalny zestaw prezentów. Inspirowana estetyką vintage reklam magazynowych, kampania emanuje wyjątkowym urokiem, podkreślając ponadczasowy charakter produktów Balenciagi.
Bimba y Lola
Hiszpańska marka Bimba y Lola, z ikoniczną Rossy de Palma w roli głównej, podchodzi do tegorocznych świąt z przymrużeniem oka. Kampania łączy w sobie klasyczną elegancję z zabawnymi akcentami, przekształcając świąteczne tradycje w modową zabawę. Palma, nosząc na głowie prawdziwą choinkę, zaprasza nas na swoje prywatne przyjęcie, gdzie klasyczna moda spotyka się z odrobiną szaleństwa.
Marc Jacobs
Marc Jacobs nadaje tegorocznym świętom wyjątkowego charakteru, łącząc luksus z humorystycznymi akcentami. Kampania prezentuje kultowe modele marki, łącząc je z najnowszymi trendami. Niezależnie od tego, czy spędzamy święta na stoku, czy w mieście, kolekcja Marc Jacobs doda blasku każdej okazji. Równolegle z kampanią świąteczną, marka prezentuje ekskluzywną kapsułę inspirowaną „Czarnoksiężnikiem z Krainy Oz”, oferując jeszcze więcej możliwości wyrażenia swojego stylu.
Louis Vuitton
Louis Vuitton zaprasza na wyjątkową świąteczną przygodę w kampanii „An Enchanted Carousel Adventure”. Wśród śnieżnego krajobrazu pojawia się bajkowa karuzela, która zabiera nas w podróż przez magiczny świat stylu. Kampania prezentuje bogaty wybór produktów z kultowych kolekcji marki, idealnych na świąteczne prezenty.
Sprawdź, kiedy startuje wyprzedaż w H&M
Swarovski
Ariana Grande zaprasza nas na niezwykłe „Party of Dreams” w świecie Swarovskiego. Kampania przenosi nas do magicznego klubu, gdzie panuje atmosfera luksusu i zabawy. Wokalistka, otoczona blaskiem kryształów, prezentuje najnowsze kolekcje marki, pełne błysku i elegancji.
“Świętowanie na „Imprezie Marzeń”, w otoczeniu najmodniejszych, najbardziej glamour gości wystrojonych w biżuterię Swarovski, było niezapomnianym przeżyciem. Uwielbiam sposób, w jaki kampania oddaje świątecznego ducha, a dynamiczny styl teledysku łączy to wszystko w całość. Energia na planie była zaraźliwa — tak dobrze się bawiliśmy tańcząc, że nikt nie chciał wracać do domu! Wspaniale jest szerzyć radość i blask w tym okresie świątecznym i cieszę się, że mogę kontynuować tę podróż ze Swarovskim” – skomentowała Ariana Grande.
Givenchy
Kampania świąteczna Givenchy “A Holiday Game”, uchwycona przez Marka Keana, przenosi nas do eleganckiego salonu, gdzie rozgrywają się szachowe partie pełne stylu. Płaszcze z futra i wysokie figury szachowe tworzą wyjątkową atmosferę, a kolekcja eleganckich ubrań dodaje szyku każdej rozgrywce. To nostalgiczna podróż w czasie, która przypomina nam o pięknie świątecznych tradycji.
Saint Laurent
Saint Laurent zaprasza nas w nostalgiczna podróż, inspirowaną powieścią Marcela Prousta. W serii krótkich filmów wyreżyserowanych przez Nadię Lee Cohen, z udziałem gwiazd takich jak Chloë Sevigny czy Addison Rae, odnajdujemy nawiązania do powieści “W poszukiwaniu straconego czasu”. To wizualna oda do dzieła, które fascynowało samego Yves’a Saint Laurenta. W pełnym melancholii i piękna filmie marka eksploruje tematy pamięci, pożądania i przemijania czasu.
Burberry
Burberry zaprasza nas do wspólnego celebrowania świąt. Kampania “Wrapped in Burberry” to zbiór urzekających portretów rodzin i przyjaciół, którzy prezentują najnowsze kolekcje marki. Oprócz pięknej kampanii, marka wprowadziła również nowe wirtualne narzędzie, które pozwala przymierzyć szaliki online. Dzięki temu klienci mogą zobaczyć, jak różne modele wyglądają na nich w czasie rzeczywistym.
Michael Kors
Nowy Jork ożywa w świątecznym blasku dzięki kampanii ‘It’s Lit’ Michaela Korsa. Reżyser Bardia Zeinali przenosi nas na tętniące życiem ulice miasta, przepełnione modową energią. Błyszczące metale, odważne pióra i kultowe torebki tworzą niepowtarzalny świąteczny look. Wśród gwiazd kampanii znajdziemy m.in. Amelię Gray i Harry’ego Danielsa, którzy dodają jej wyjątkowego uroku.
Przeczytaj również: 7 wyjątkowych komedii romantycznych na mroźny wieczór [ranking]