Marka Top Secret rozpoczyna współpracę z jedną z najbardziej znanych polskich blogerek – Jessicą Mercedes.
W ramach projektu Jessica starannie wyselekcjonowała z letniej kolekcji Top Secret produkty odpowiadające jej estetyce i stylowi. Trafiają one do sprzedaży sukcesywnie, do końca czerwca i są oznaczone etykietami styled by Jessica Mercedes, zarówno w sklepach Top Secret jak i online. Ekspozycja ubrań i dodatków z tej limitowanej linii wsparta jest m.in. specjalnie skomponowaną witryną i aranżacją sklepu.
Szczególne znaczenie we współpracy mają jednak kreatywne projekty w Internecie i mediach społecznościowych. W trakcie trwania projektu Jessica będzie publikowała kolekcję na swoich profilach i blogu, a Top Secret w sklepach i kanałach komunikacji marki, w tym do liczącego prawie milion osób klubu lojalnościowego Collection Club. Zaplanowano też szeroko zasięgowe działania marketingowe, nie tylko w social mediach; m.in kampanię display, eventy w Centrach Handlowych i konkurs dla klientek Top Secret i fanek Jessici.
Ekskluzywna klimatyczna sesja, podczas której powstały zdjęcia promujące limitowaną linię i współpracę marki z Jessicą odbyła sią na Santorini.
>>> Przeczytaj również: Ammare, czyli sycylijska wyprawa z Anią Kuczyńską
Projekt jest przede wszystkim ukłonem w stronę młodszych klientek Top Secret, czerpiących wiedzę o modzie, trendach i inspiracje stylistyczne z social mediów. Warto podkreślić, że wybrane przez Jessicę produkty pochodzą z letniej kolekcji Top Secret przygotowanej przez projektantów marki.
Linia styled by Jessica Mercedes wpisuje się w światowe trendy, inspirowana jest naturą i utrzymana w spokojnej, jasnej kolorystyce. To swoiste połączenie stylu boho z nowoczesnymi prostymi formami, dla kobiet ceniących wygodę i swobodny naturalny styl.