Sloggi, Monki, Weekday, Peserico, Under Armor, Hermes – to kilka z siedemnastu międzynarodowych marek, które w 2019 r. otworzyły swoje salony w polskich galeriach i domach handlowych. Zdecydowana większość z nich pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki na debiut wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues – Poznań. Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. – wskazują dane CBRE. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju – dlahandlu.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/w-tym-roku-z-polski-zniknely-new-look-cubus-i-zarina-pojawilo-sie-17-nowosci,84032.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]