Dzisiaj dużo słyszy się o marce osobistej czy marketingu narracji. Anna Piwowarska, autorka książki Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie? filtruje popularne narzędzia i techniki współczesnego rozwoju marki przez pryzmat autentyczności. Autorka patrzy w przyszłość i przedstawia korzyści płynące z budowania relacji z klientem na wiarygodnych wartościach oraz zachęca do porzucenia fałszywie kreowanego wizerunku, a w zamian za to postawienie na autentyczny obraz samych siebie, który pozwoli nam przyciągnąć do siebie podobnych ludzi i trafić z naszą ofertą w atrakcyjną niszę. Brzmi zachęcająco?
Piwowarska, która przez wiele lat pracowała jako copywriterka, współpracując przy tym z wieloma firmami, obecnie rozwija swoją markę Autentyczny Copywriting, a czytelnikom przedstawia korzyści płynące z umiejętności pokazania siebie jako wartościowej osoby. Pozwala nam także pomarzyć i stworzyć idealnego klienta, a potem doradza jak go szukać i co zrobić, aby wyobrażenie o osobie, z którą praca będzie czystą przyjemnością zmieniła się w człowieka z krwi i kości, który pewnego dnia do nas zadzwoni.
No dobrze, ale co zrobić, aby nasi klienci dowiedzieli się o nas, a co więcej: chcieli nas bliżej poznać? Ciężko jest zadecydować, czy chcemy z kimś nawiązać relację, oglądając wcześniej jedynie stronę internetową. Autorka zwraca w tym momencie naszą uwagę na magię słowa i doradza jak pisać, by nasza wyjątkowa osobowość dała się poznać już po kilku zdaniach. Co zrobić, aby zwięźle, ale porywająco opisać to, jakim się jest?
Być może niektórym wydaje się, że sekcja na naszej stronie internetowej O MNIE jest wyświetlana przez nielicznych, jednak ta publikacja zdecydowanie wyprowadzi Was z tego błędu. Przecież każdy chce wiedzieć, z kim zamierza się spotkać, od kogo zaczerpnąć rady, kogo poprosić o wykonanie danej usługi. Autorka podpowie jak formułować zdania, które przyciągną czytelników na nasz facebookowy profil oraz jak wywołać dyskusję pod postem na blogu. Po tych wskazówkach dowiemy się również co zrobić, aby wypromować treści na naszych kanałach social media.
W książce nie zabraknie też kilku zadań, dzięki którym czytelnicy będą mieli szansę przećwiczyć potrzebne do rozwijania swojej marki umiejętności oraz przeczytać opisy, które powstały pod wpływem sugestii autorki. Każdy przedsiębiorca, któremu zależy na zbudowaniu autentycznego biznesu z pewnością znajdzie tu coś dla siebie i będzie mógł wykorzystać porady doświadczonej copywriterki.
Książka została wydana przed wydawnictwo OnePress, a zamówić możecie ją TUTAJ.
Autor: Tatiana Zawrzykraj