Rozkwit mody niezależnej nieustannie wzbogaca rodzimy rynek o kolejne marki, które wychodzą naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Branża mody jest jednak bardzo trudna i wymagająca, i tylko niektórym udaje się wybić. Jednakże zwycięstwo w branży mody nie jest kwestią łutu szczęścia, a efektem ciężkiej pracy. Przykładem jest marka UNDRESS CODE.
Założyciele marki UNDRESS CODE, Iza i Kacper, udowodnili, że przy zaangażowaniu i nieustępliwości, można w krótkim czasie zdobyć naprawdę wiele i zostać docenionym przez najlepszych.
Marka po zaledwie dwóch miesiącach działalności zadebiutowała w prestiżowym pop-up store w paryskiej Galeries Lafayette, gdzie produkty marki były sprzedawane pośród najbardziej znanych brandów z półki high fashion na świecie. Od tego momentu Iza i Kacper nie zwalniają tempa. Marka z powodzeniem podbija kolejne zagraniczne rynki, a jej produkty są już dostępne w niezależnych butikach na całym świecie – w concept store Il Felino w Tokio, hiszpańskim Mequieres Tarifa oraz brytyjskim Full Disclosure. Udało im się już nawiązać współpracę z jedną z najbardziej znaczących platform e-commerce na świecie – niemieckim Zalando Premium i włoskim Yoox. We wrześniu UNDRESS CODE zadebiutuje w kolejnym luksusowym, paryskim domu handlowym – Printemps.
To nie łut szczęścia…
Skąd taki spektakularny sukces na koncie tak młodej marki? Wydaje się, że wynika on z samej filozofii UNDRESS CODE, która w swój unikalny sposób łączy najwyższej jakości francuskie i włoskie materiały z doskonałym krawiectwem.
Za sukcesem UNDRESS CODE stoi ściśle biznesowe doświadczenie Kacpra oraz Izy, która zanim zdecydowała się spełnić swoje marzenie o własnej marce modowej, ukończyła program magisterski z zarządzania modą na mediolańskim Uniwersytecie Bocconi. Jak sami przyznają, branża mody wymaga niezwykle ciężkiej pracy i z troską pracują nad każdym detalem. W ich przypadku to właśnie wyróżniający ich pomysł na zaprezentowanie wizerunku marki na instagramowym profilu rozpędził machinę kolejnych sukcesów. UNDRESS CODE zwróciło wówczas uwagę organizatorów jednych z największych targów bielizny w Paryżu i zostało wyróżnione zaproszeniem do prestiżowej sekcji Exposed. Wyróżniający się dizajn marki przyciągnął wielu uczestników targów, a owocne negocjacje zapewniły współpracę ze wspomnianymi już Galeries Lafayette czy Zalando.
Ważnym aspektem jest przygotowanie do pracy na rynku mody, a więc znajomość kalendarza mody i zasad funkcjonowania międzynarodowego rynku, wcześniejsze przygotowanie kolekcji czy zapewnienie kupcom odpowiednich marż. Jednak najważniejszym czynnikiem zapewniającym sukces w tej branży jest spójność, którą udało się osiągnąć założycielom marki.
Bielizna UNDRESS CODE powstaje z myślą o kobietach, które nie boją się zawalczyć o siebie, rozwijają się prywatnie i zawodowo. Najnowsza kolekcja marki EMPOWERING PIECES, jest nowoczesna, geometryczna i sensualna, ale nie ociekająca seksem, bo zgodnie z ideą marki, nie tego na co dzień potrzebują kobiety. Mają one prawo wyrażać się na swój własny sposób, bez narzucania im stereotypowej roli. Bielizna UNDRESS CODE jest miękka i wygodna, a tym samym ma towarzyszyć im w codziennych sytuacjach i zmaganiach.
W Polsce bieliznę marki można znaleźć na stronie internetowej www.undress-code.com lub stacjonarnie, w klimatycznym showroomie w sercu Warszawy na Poznańskiej 14/25A, do którego właściele marki zapraszają na kawę i zakupy. Kolekcja jest także dostępna w butiku Górna 10 Studio w Lublinie oraz na platformach SHOWROOM PREMIUM oraz MUSTACHE.
Po ponad dekadzie od zachłyśnięcia się taniością sieciówek i ich wszechobecnością na każdym kroku, moda niezależna jeszcze nigdy nie odgrywała tak znaczącej roli w świadomości polskiego konsumenta. Nie pozostaje to tylko kwestią rosnącej potrzeby wyrażenia swojego indywidualizmu, czy też stawiania jakości produktów na piedestale, ale także czystą ekonomią. Wspierajmy to, co polskie.