noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Undress Code, Fot. mat. prasowe

CASE STUDY Undress Code—Jak szybko zadebiutować w najlepszych butikach na świecie

REKLAMA
noSlotData

Rozkwit mody niezależnej nieustannie wzbogaca rodzimy rynek o kolejne marki, które wychodzą naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Branża mody jest jednak bardzo trudna i wymagająca, i tylko niektórym udaje się wybić. Jednakże zwycięstwo w branży mody nie jest kwestią łutu szczęścia, a efektem ciężkiej pracy. Przykładem jest marka UNDRESS CODE. 

Założyciele marki UNDRESS CODE, Iza i Kacper, udowodnili, że przy zaangażowaniu i nieustępliwości, można w krótkim czasie zdobyć naprawdę wiele i zostać docenionym przez najlepszych.

Udress Code, Fot. mat. prasoweMarka po zaledwie dwóch miesiącach działalności zadebiutowała w prestiżowym pop-up store w paryskiej Galeries Lafayette, gdzie produkty marki były sprzedawane pośród najbardziej znanych brandów z półki high fashion na świecie. Od tego momentu Iza i Kacper nie zwalniają tempa. Marka z powodzeniem podbija kolejne zagraniczne rynki, a jej produkty są już dostępne w niezależnych butikach na całym świecie – w concept store Il Felino w Tokio, hiszpańskim Mequieres Tarifa oraz brytyjskim Full Disclosure. Udało im się już nawiązać współpracę z jedną z najbardziej znaczących platform e-commerce na świecie – niemieckim Zalando Premium i włoskim Yoox. We wrześniu UNDRESS CODE zadebiutuje w kolejnym luksusowym, paryskim domu handlowym – Printemps.

To nie łut szczęścia…

Skąd taki spektakularny sukces na koncie tak młodej marki? Wydaje się, że wynika on z samej filozofii UNDRESS CODE, która w swój unikalny sposób łączy najwyższej jakości francuskie i włoskie materiały z doskonałym krawiectwem.

Udress Code, Fot. mat. prasowe
Udress Code, Fot. mat. prasowe

Za sukcesem UNDRESS CODE stoi ściśle biznesowe doświadczenie Kacpra oraz Izy, która zanim zdecydowała się spełnić swoje marzenie o własnej marce modowej, ukończyła program magisterski z zarządzania modą na mediolańskim Uniwersytecie Bocconi. Jak sami przyznają, branża mody wymaga niezwykle ciężkiej pracy i z troską pracują nad każdym detalem. W ich przypadku to właśnie wyróżniający ich pomysł na zaprezentowanie wizerunku marki na instagramowym profilu rozpędził machinę kolejnych sukcesów. UNDRESS CODE zwróciło wówczas uwagę organizatorów jednych z największych targów bielizny w Paryżu i zostało wyróżnione zaproszeniem do prestiżowej sekcji Exposed. Wyróżniający się dizajn marki przyciągnął wielu uczestników targów, a owocne negocjacje zapewniły współpracę ze wspomnianymi już Galeries Lafayette czy Zalando.

Ważnym aspektem jest przygotowanie do pracy na rynku mody, a więc znajomość kalendarza mody i zasad funkcjonowania międzynarodowego rynku, wcześniejsze przygotowanie kolekcji czy zapewnienie kupcom odpowiednich marż. Jednak najważniejszym czynnikiem zapewniającym sukces w tej branży jest spójność, którą udało się osiągnąć założycielom marki.

Bielizna UNDRESS CODE powstaje z myślą o kobietach, które nie boją się zawalczyć o siebie, rozwijają się prywatnie i zawodowo. Najnowsza kolekcja marki EMPOWERING PIECES, jest nowoczesna, geometryczna i sensualna, ale nie ociekająca seksem, bo zgodnie z ideą marki, nie tego na co dzień potrzebują kobiety. Mają one prawo wyrażać się na swój własny sposób, bez narzucania im stereotypowej roli. Bielizna UNDRESS CODE jest miękka i wygodna, a tym samym ma towarzyszyć im w codziennych sytuacjach i zmaganiach.

W Polsce bieliznę marki można znaleźć na stronie internetowej www.undress-code.com lub stacjonarnie, w klimatycznym showroomie w sercu Warszawy na Poznańskiej 14/25A, do którego właściele marki zapraszają na kawę i zakupy. Kolekcja jest także dostępna w butiku Górna 10 Studio w Lublinie oraz na platformach SHOWROOM PREMIUM oraz MUSTACHE.

Po ponad dekadzie od zachłyśnięcia się taniością sieciówek i ich wszechobecnością na każdym kroku, moda niezależna jeszcze nigdy nie odgrywała tak znaczącej roli w świadomości polskiego konsumenta. Nie pozostaje to tylko kwestią rosnącej potrzeby wyrażenia swojego indywidualizmu, czy też stawiania jakości produktów na piedestale, ale także czystą ekonomią. Wspierajmy to, co polskie.

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES