Nadszedł dobry czas dla młodych artystów. Projektanci największych domów mody coraz częściej zachęcają, a wręcz otwierają młodym, utalentowanym ludziom drzwi do swoich pracowni. Dzięki temu pozwalają im zaistnieć. Jednym z nich jest J.W. Anderson.
Kilka dni temu Jonathan Anderson wrzucił na swoje konto na Instagramie ogłoszenie. Projektant poszukuje kreatywnych osób, które będą chciały stworzyć kampanię dla jego marki J.W. Anderson na sezon wiosna-lato 2018. Co trzeba zrobić? Wysłać sześć zdjęć. Tu i teraz – mówi ogłoszenie. Nieważne, gdzie jesteś. Może to być widok, ludzie, obiekty, po prostu wszystko. Jury w składzie, którego znajdzie się Jonathan Anderson, wyłoni zwycięzcę. Laureat konkursu zrobi zdjęcia do najnowszej kampanii oraz otrzyma nagrodę w wysokości 24 tysięcy zł. Fotografie pojawią się także na wystawie organizowanej przez projektanta w Londynie.
>>> Przeczytaj również: “Pocałunki” Andy’ego Warhola na bieliźnie Calvin Klein
Myślę, że poprzez ogłoszenie takiego typu znajdę kogoś ze świeżą wyobraźnią. Dajemy ludziom szansę. Każdy z nas był kiedyś młody i niedoświadczony. Uważam, że każdy powinien dostać szansę na to, by zaistnieć i pokazać światu swój talent – mówi Jonathan Anderson.