noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

III Kongres eHandlu –  zastrzyk praktycznej wiedzy o e-commerce

REKLAMA
noSlotData

III Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2016 roku. Jeśli chcesz rozwijać swój sklep internetowy i być na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata e-commerce, to nie może Cię zabraknąć 29 września na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Fundacja Polak 2.0  już po raz trzeci zaprasza na Kongres eHandlu – największe spotkanie praktyków e-commerce, które odbędzie się 29 września na PGE Narodowym w Warszawie. Sprzedaż biletów w promocyjnej cenie 349 zł ruszyla już 24 sierpnia: https://kongres-ehandlu.pl

Kongres adresowany jest do pasjonatów e-commerce, właścicieli e-sklepów, menedżerów e-commerce, osób od lat zajmujących się e-handlem i dopiero zastanawiających się nad rozpoczęciem sprzedaży on-line. Uczestnicy wydarzenia otrzymają odpowiedzi na najważniejsze pytania związane ze sprzedażą w sieci z zakresu analityki, marketingu, prawa, logistyki, user experience oraz wskazówki dotyczące ekspansji zagranicznej.

Celem kongresu jest zorganizowanie spotkania specjalistów e-commerce, którzy dzieląc się swoją wiedzą będą mogli się wzajemnie inspirować i szerzyć dobre praktyki.

Do udziału w III edycji Kongresu zaprosiliśmy prelegentów, którzy reprezentują różne obszary e-handlu, różne branże oraz różne rozmiary prowadzonej działalności. Wszystko po to, aby przedstawić zróżnicowane punkty widzenia przy zachowaniu praktycznego podejścia do prezentowanych problemów – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, organizatora wydarzenia.

Foto. materiały prasowe
Foto. materiały prasowe

Swoją wiedzą podzielą się m.in. Michał Cortez (obecnie eCommerce Strategy Lead w Saatchi & Saatchi, wcześniej współtwórca internetowej potęgi ANSWEAR.com), Maciej Lewiński (trener Google, SEM Ninja, prawdziwy wojownik posiadający wszystkie certyfikaty Google’a), Katarzyna Młynarczyk (CEO Socjomania) czy Yash Chaurasia (gość specjalny z Unbounce.com). Połowa agendy to studia przypadków pełne wskazówek, które będzie można samodzielnie wprowadzić w swoim sklepie. Podczas III Kongresu eHandlu doświadczeniami podzielą się m.in. Krzysztof Czapla (twórca sklepu Instylio.pl, który działa na 6 rynkach CEE), Wojtek Latoszek z 4gift.pl, Marek Prudel z Militaria.pl i Łukasz Kozłowski ze sklep-presto.pl.

Przedstawiane na 3 scenach wszystkie prezentacje będą nagrywane. Uczestnicy po zakończeniu Kongresu otrzymają dostęp do wideorelacji.

Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.

Prelegenci, którzy przedstawią zdaniem uczestników najciekawsze prezentacje otrzymają nagrody pieniężne w ramach projektu Polak 2.0.

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES