noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
H&M Rotate kolekcja łącząca scandi style i glamour

H&M stworzy kolekcję z kultową duńską marką. To perfekcyjny miks scandi style z glamour 

REKLAMA
noSlotData

Na fali popularności trendu na scandi style, H&M łączy siły z popularną duńską marką Rotate. To druga odsłona współpracy ze skandynawskim brandem, która tym razem będzie dostępna w Polsce!

Rotate, synonim odważnego i nowoczesnego stylu, kontynuuje współpracę z H&M, zapowiadając drugą odsłonę modowej współpracy. „Kolekcja H&M bez ogródek celebruje nowy skandynawski glamour. To odrzucenie tradycji i zachęcanie noszącej je osoby do pewności siebie i odwagi” – zapowiadają Jeanette Madsen i Thora Valdimars. 

Rotate – co to za marka?

Marka Rotate, założona w 2018 roku przez Jeanette Madsen i Thorę Valdimars, powstała z potrzeby stworzenia ubrań, których brakowało w ich własnych szafach. Duński duet zaprojektował kolekcję inspirowaną ich własnymi marzeniami o idealnej garderobie. Szybko zdobyły uznanie na całym świecie, szczególnie dzięki efektownym kreacjom na specjalne okazje. 

Projekty Rotate cieszą się nieustającą popularnością, a sprzedaż marki rośnie w błyskawicznym tempie. Choć dokładne wyniki finansowe Rotate nie zostały ujawnione, wiadomo, że w 2022 roku, wraz z siostrzanym brandem Remain, osiągnęła imponujące 30 milionów dolarów przychodu. To ogromny sukces, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że marka zadebiutowała zaledwie dwa lata wcześniej.

W przeciwieństwie do wielu skandynawskich marek, które skupiają się głównie na rynku lokalnym, Rotate od początku stawiała na ekspansję zagraniczną. Największe rynki dla tej duńskiej marki to Wielka Brytania, Włochy, USA, Niemcy i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Odważne, imprezowe sukienki Rotate wyróżniają się na tle bardziej zachowawczych propozycji innych skandynawskich marek.

Przeczytaj również: Scandi chic: te hot marki ze Skandynawii trzeba znać

Kolekcja H&M i Rotate. Styl skandynawski w wydaniu glamour

Kolekcja Rotate i H&M obejmować będzie 15 wyjątkowych projektów ubrań i akcesoriów utrzymanych w charakterystycznej stylistyce duńskiej marki. „Od samego początku ROTATE było synonimem glamour i ekstrawagancji inspirowanej sylwetkami lat 80., ale przeniesionej na realia współczesnej kobiety” –  zapowiadają Jeanette Madsen i Thora Valdimars. “W tej kolekcji H&M chcieliśmy uczcić tę tożsamość, powracając do tej samej dekady, patrząc na nasze muzy, takie jak Blondie, Michelle Pfeiffer i księżna Diana”.

Kolekcja Rotate i H&M ma stanowić hołd dla mody lat 80. Znajdziemy w niej charakterystyczne dla tej dekady elementy: odważne ramiona, bufiaste rękawy i głębokie dekolty. Mocne, zwierzęce printy, metaliczne akcenty i błyszczące ozdoby dodają kolekcji rockowego charakteru. Paleta barw łączy klasykę – czerń i burgund – z energetycznymi kolorami, takimi jak róż, biel i srebro.

H&M i Rotate: Gdzie kupić? Kiedy premiera?

Sprzedaż limitowanej kolekcji H&M x Rotate startuje 10 października i będzie dostępna na 12 rynkach Europy. Cztery z elementów kolekcji będzie można również wypożyczyć w sklepach w Amsterdamie, Berlinie, Londynie i Sztokholmie. W Polsce projekty Rotate x H&M będą dostępne w sklepie online hm.com

Przeczytaj również: To pierwszy Polak, który zaprojektował buty dla Adidasa

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES