H&M idzie jak burza! Po współpracach z takimi gwiazdami jak David Beckham czy Kevin Hart przyszedł czas na współpracę z niezwykle utalentowanym The Weeknd. Artysta również nie zwalnia tempa, o czym świadczy kolaboracja z Pumą. Dynamiczność marki, jak i muzyka sprawia, że są dla siebie stworzeni.
Szwedzki gigant fast-fashion łączy siły z artystą, który zostanie twarzą wiosennej kampanii projektu marki Selected By. Muzyk uchylił rąbka tajemnicy, ujawniając że nowa kolekcja będzie miała związek z jego sygnaturą XO, która pojawia się często na jego ubraniach. Jaskółką zapowiadającą wiosnę jest kurtka ze zdjęcia na Instagramie artysty zapowiadająca to, czego możemy się spodziewać. Kolekcja będzie dostępna od 2 marca. Już nie możemy się doczekać co wspólnie z H&M wybierze dla nas The Weeknd.
Jedno jest pewne: będzie stylowo!
Autor: Monika Szabelska