noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

H&M Beauty – jesienne trendy 2015

REKLAMA
noSlotData

Dramatyczny, mroczny look czy naturalna paleta neutralnych barw – nowa linia kosmetyków do makijażu H&M Beauty odpowiada wszystkim najnowszym jesiennym trendom.

W tym sezonie obowiązuje zupełna dowolność – poczynając od odważnych geometrycznych makijaży po naturalny look, którym zaakcentujesz swoją osobowość.

To cudowne, że w tym sezonie obowiązuje tak wiele stylów. Daje nam to wiele swobody i sposobności do eksperymentowania. Dzięki zróżnicowanym kolorom oraz teksturom, możemy wyrazić swój indywidualny styl. – powiedziała Sara Wallander, concept designer działu H&M Beauty.

Najnowsza kolekcja H&M Beauty pełna jest inspiracji oraz daje wiele możliwości eksperymentowania z makijażem:

· Nieskazitelna naturalna cera z delikatnie zaakcentowanymi rysami twarzy to istotny trend tej jesieni. Naturalny look można ocieplić odcieniami szałwii, cynamonu, gliny oraz kasztanów.

· Znaczącym trendem tej jesieni są mocne matowe usta w kolorze ciemniej śliwki lub jagody. Jednak swój styl można spersonalizować używając błyszczyków nadających ustom intensywnego połysku.

· Nadanie powiekom tekstury może być równie efektowne, jak użycie kolorowych cieni. Eksperymentuj z wysoko pigmentowymi matowymi cieniami lub użyj brokatowych, transparentnych, kremowych palet albo stwórz tzw. „mokry” look.

· Stwórz buntowniczy look, nadając swoim oczom drapieżnego wyrazu. Pomalowanie wewnętrznej powieki eyelinerem w ciemniejszym kolorze, jak na przykład czekolada, ciemny brąz, grafit oraz, oczywiście, czerń nada Twojemu makijażowi wyrafinowany punkowy charakter.

· Dramatyczne barwy na powiekach oraz linii rzęs wprowadzają swobodę w świat makijażu. Liliowe, cyrankowe, łososiowe oraz ceglaste barwy dają nieskończone możliwości. Nakładanie kolejnych warstw oraz łączenie różnych odcieni tego samego koloru zapewni wyrazisty look. Połącz ze sobą szmaragd, khaki oraz intensywne barwy zieleni lub odcienie niebieskiego – turkus, chaber i metaliczny błękit.

Nowy koncept Beauty to ponad 1000 nowych produktów. Są to kosmetyki i akcesoria do makijażu, kosmetyki do ciała oraz produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Dariia Day o H&M Beauty

Dariia była niezależnym ekspertem w kampanii wprowadzającej nową linię H&M Beauty na polski rynek.

Dariia Day_image (1)Miałam ostatnio okazję zapoznać się z nowymi kosmetykami H&M Beauty, przede wszystkim ogromne wrażenie sprawia bogaty asortyment! Aż 700 produktów, które pojawiły się od razu na starcie H&M Beauty.
Bardzo podoba mi się koncept beauty określony jako “moda dla twarzy”, co zdecydowanie zgadza się w praktyce. Niesamowite selekcje kolorów, które naprawdę odpowiadają trendom świata mody. Z łatwością można znaleźć produkty idealne do dziennego makijażu, także te najmodniejsze oraz te najbardziej ekstrawaganckie i odważne kolory.

Po raz pierwszy miałam okazje przetestować te produkty podczas sesji Beauty, którą robiliśmy do “Twojego Stylu”. Była to idealna okoliczność, ponieważ stworzyłam 8 zupełnie różnych makijaży. Dzięki czemu wypróbowałam każdy z kosmetyków.
Jest parę, które od razu przypadły mi do gustu i z chęcią będę kontynuowała używanie ich przy moich sesjach i pokazach! Zdecydowanie jakością odpowiadają innym marką, które używam przy pracy.

Moim numerem jeden są pomadki, zauroczyły mnie przede wszystkim kolorami! Jakość, trwałość i ich konsystencja sprawiają, że są proste w użyciu i świetnie prezentują się na ustach! Kolejnym faworytem są pojedyncze matowe cienie, bardzo dobrze napigmentowane w pięknych kolorach.

W makijażu brwi są dla mnie bardzo istotnym elementem, produkty do brwi H&M Beauty sprawdziły się bardzo dobrze w akcji. Polecam palety cieni do brwi, które zawierają również wosk do zachowania kształtu, które w prosty sposób możemy ułożyć palcem! Świetny pomysł! Również żel do brwi, który jest dla mnie niezastąpiony w wykończeniu makijażu.

Nie mogę pominąć czarnego eyelinera, który perfekcyjnie sprawdził się w makijażu, który wykonałam do sesji. Muszę przyznać, że to było dla niego wyzwanie, ale z bardzo satysfakcjonującym efektem.

Jestem pewna, już po samym starcie, że H&M Beauty odniesie ogromny sukces, podobnie jak z sekcją odzieżową, każdy znajdzie coś dla siebie.

źródło: mat. prasowe

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES