noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Hermès publikuje świetne zyski i najnowszą kampanię świąteczną

REKLAMA
noSlotData

Paryski dom mody kolejny raz z rzędu może pochwalić się zwiększonym popytem na swoje ubrania ready-to-wear i torebki. Trzeci kwartał przyniósł skok w sprzedaży o 15.4% wart 1,14 miliarda euro. Wahania walut zredukowały ten wynik do 7.9%, co i tak jest świetnym rezultatem w porównaniu do innych marek z sektora luxury.

Biorąc pod uwagę problemy rynków w Azji i Ameryce, Hermès mocno się wyróżnia – powiedział Rogerio Fujimori, analityk rynku dóbr luksusowych w RBC Europe Limited. Kiedy sytuacja ekonomiczna staje się trudna, wyraźnie dostrzegamy firmy, które radzą sobie z nią najlepiej. Wyniki Hermès dwukrotnie przekroczyły te, które osiągnął w tym samym okresie konkurent: LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, który odnotował 7% wzrost sprzedaży. Kolejne firmy: Kering i Burberry zszokowały wszystkich utrzymując sprzedaż na tym samym poziomie co w poprzednim kwartale.

Hermès, pomimo wielu niepewnych czynników ekonomicznych, odważnie dzieli się swoimi planami na zamknięcie roku 2015 z 8% wzrostem sprzedaży.

Wahania walut na pewno zredukują zyski marki.

A jak sprzedają się poszczególne produkty Hermès?

fot. Courtesy
fot. Courtesy

Torby Birkin i szaliki były chętnie kupowane na całym świecie:

  • Japonia +16.6%
  • Europa +14.8%
  • Ameryka Północna i Południowa +2%
  • Azja (wyłączając Japonię) +1.5%

W trzecim kwartale sprzedaż skórzanych dodatków wzrosła o 8,6%. W zwiększonych obrotach pomogły dwie nowe fabryki otwarte w 2014 roku w Isère i Charente.

Sprzedaż ready-to-wear i akcesoriów wzrosła o 11,9% i 10,7% w kategorii perfumy.

NOWA KAMPANIA

Marka zaprezentowała już także najnowszą kampanię na sezon świąteczny, która nosi tytuł Hermèsistible! Gra słów ma symbolizować emocje: impulcie, czyli dziecięcy brak poczucia winy przy pokuszeniu się na przyjemność, jalousele – oznacza iskierkę pożądania produktu i nutkę zazdrości. Escapitude to radość z planowania cudnej rozkoszy. Znaczenie kolejnych słów: aparesse i follitude poznamy dopiero w przyszłym miesiącu.

Zapraszamy na hermes.com/hermesistible.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES