Gwiazdy filmowe, czy muzyczne były najpierw docenione przez swój własny przemysł. Z czasem ich władza rozrosła się również o modę, co było wynikiem docenienia ich przez prestiżowy tytuł jakim jest Vogue. Teraz aktorzy lub muzycy pojawiają się na wybiegu, są gwiazdami wielkich kampanii reklamowych. Te reguły tyczą się także mody męskiej,
Sam Smith to młody wokalista, który zabłysnął trzy lata temu dzięki utworowi „Latch” duetu Disclosure. Pomimo dwudziestu trzech lat piosenkarz może się pochwalić tegorocznymi nagrodami Grammy: za najlepszego nowego artystę, najlepsze nagranie roku, piosenkę roku i najlepszy wokalny album popowy.
Do osiągnięć Brytyjczyka można teraz dopisać debiutancki występ w kampanii reklamowej. Alexander Wang, pracujący jeszcze dla Balenciagi, zatrudnił wokalistę w roli modela, natomiast klimatyczne miejsce przypominające igloo to Centrestage Studio mieszczące się w Londynie. Sferą zdjęciową zajął się tu Josh Olins ze stylistą Robbiem Spencerem.
Zarówno do zdjęć, jak i spotu reklamowego Smithowi dobrano kontrastujące, minimalistyczne ubrania, głównie golfy, czarną marynarkę i płaszcze, jeden szary, drugi we wzór naśladujący wyglądem ściany zimnego pomieszczenia.
Autor: Rafał Cała