Wraz z projektantką Gosią Strojek obchodziliśmy trzecie urodziny jej marki modowej. Na Powiślu zacumowała łódź motorowa, a prezentacja kolekcji odbyła się w scenerii bram i miejskich podwórek. Uliczki pomiędzy budynkami, które zazwyczaj są mijane w pośpiechu, wypełniła muzyka znanego duetu didżejskiego Blacss.
Event został poprowadzony przez Ewę Mielnicką, Miss Polski 2014, a najładniejsze dziewczyny w województwie – finalistki konkursu Miss Polski i Miss Mazowsza 2016 zaprezentowały kolekcję projektantki. Powierzenie tej roli misskom udowodniło, iż kolekcje Gosi Strojek są adresowane do kobiet o wymiarach bardziej zbliżonych do tych noszonych przez zwykłą Panią Kowalską, a nie bardzo szczupłych modelek. Prezentacja miała charakter happeningu, który był otwarty na ludzi, jak z resztą sama marka Gosi Strojek.
Gosia Strojek miała podwójny powód do świętowania, ponieważ pokaz odbył się przy okazji otwarcia nowego butiku i showroomu projektantki. Solec 111 na warszawskim Powiślu to kreatywna przestrzeń, sprytnie wkomponowana w dynamikę miasta i rynek mody w Polsce. To również miejsce spotkań z klientkami.
Projektantka kreuje nowe miejsce dla ludzi takich jak ona. Mieszkańców dużych aglomeracji, którzy śledzą trendy, ale nie trzymają się ich kurczowo, tylko twórczo je wykorzystują: łączą, żonglują, bawią się modą. To jednocześnie przestrzeń zgodna z charakterem jej kolekcji i dedykowana osobom prowadzącym aktywny tryb życia.
W showroomie znajdziemy również kolekcje partnerskich marek, wyróżniających się nowatorskim podejściem do projektowania. Mowa m.in o Fuerza – marce biżuteryjnej, czerpiącej inspiracje ze słonecznej Hiszpanii; biżuterii drukowanej 3D od marki Flambee oraz ręcznie szytych butach Animalbale i marce z okularami – Votoeyewear.
Zapraszamy do galerii zdjęć z pokazu.