noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Good On You – aplikacja, która pomaga w poszukiwaniu odpowiedzialnej mody

REKLAMA
noSlotData

Czy marka modowa, której produkt chcesz właśnie kupić, dba o środowisko i używa zamienników surowców odzwierzęcych? Dowiesz się tego dzięki aplikacji mobilnej Good On You.

Jesteśmy w kluczowym momencie, jeśli chodzi o rozwój odpowiedzialnej mody. Marki dbają o zrównoważony rozwój, a świadomi konsumenci chcą wspierać etycznych producentów. Często same chęci jednak nie wystarczą. Wielu klientów chciałoby dokonywać bardziej przemyślanych wyborów, ale nie ma czasu na szeroki research przed sklepową ladą. Informacje znajdujące się w sieci nie zawsze pochodzą z wiarygodnych źródeł. Nie do końca wiadomo, czy marka rzeczywiście dba o społeczną odpowiedzialność biznesu, czy jest to tylko chwyt marketingowy.

Chęć zebrania rzetelnych informacji w jednej aplikacji mobilnej to cel dwojga Australijczyków – Gordona Renoufa i Sandry Capponi, którzy w 2015 roku stworzyli Good On You.

https://instagram.com/p/Blyp0BEBfLJ/

Good On You to aplikacja pomagająca konsumentom w robieniu odpowiedzialnych zakupów. Znajduje się w niej baza informacji o ponad dwóch tysiącach marek – o tym, jak dbają o środowisko, czy udostępniają listy dostawców, czy godnie wynagradzają swoich pracowników, czy współpracują ze związkami zawodowymi i organizacjami pozarządowymi. Renouf i Capponi współpracują także z 80 sprzedawcami detalicznymi. Good On You wspiera również realizację 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ustalonych przez ONZ, m.in. działanie na rzecz klimatu czy podnoszenie świadomości klientów na temat zrównoważonej konsumpcji i stylu życia.

źródło: mashable.com

Po akcji crowdfundingowej aplikacja była dostępna tylko w Australii. W ciągu pierwszych 8 dni jej działania pobrało ją ponad 10 tysięcy osób. Jak przyznaje Renouf, nie towarzyszyła temu żadna akcja promocyjna. Użytkownicy dowiadywali się o Good On You od znajomych lub z mediów społecznościowych.

Dziś zespół Good On You powiększył się o sześcioro specjalistów. Od czerwca aplikacja jest dostępna na telefony z systemami iOS i Android na całym świecie. Korzysta z niej ponad 175 tysięcy użytkowników.

>>> Przeczytaj również: Testowanie kosmetyków przez Instagrama? Niedługo będzie to możliwe

https://instagram.com/p/BnlMUnpAS9t/

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES