noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Gino Rossi prezentuje nową kolekcję kapsułową Stay Glossy

REKLAMA
noSlotData

Od Sztokholmu, przez Londyn po Paryż – błyszcząca skóra opanowała wybiegi i ulice wielkich miast. Odnalazła się zarówno w stylu minimalistycznym, eklektycznym, jak i klasycznym, eleganckim. Potwierdza to najnowsza kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi, składająca się z dwóch modeli buta – szykownych botków i czółenek – oraz dwóch modelki toreb. Jedna z klapą i krótkim uchwytem, druga z uchwytem dłuższym, zapinana na suwak, w stylu lat 90.  Wszystkie produkty wykonane zostały z naturalnej, połyskującej skóry.

Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi zaprojektowana została w oparciu o światowe trendy, aby jeszcze łatwiej było nam ją wprowadzić do naszej garderoby i dostosować do indywidualnego stylu, każdy z projektów dostępny jest w różnych kolorach. Botki w stylu lat 70. na grubym obcasie o kształcie trapezu znajdziemy w czerni, brązie, kamelu i bieli. Czółenka, również na grubym, stabilnym obcasie, kupimy w czerni, kamelu lub bieli. Podobnie jest z torbami. Pierwsza zaprojektowana została w czerni, beżu i brązie, druga w czerni, kamelu i beżu. 

Utrzymane w minimalistycznym tonie produkty, dzięki błyszczącej skórze nabierają charakteru i sprawią, że nawet prosta, utrzymana w jednym odcieniu, stylizacja zyska na oryginalności. Produkty z najnowszej, kapsułowej kolekcji Stay Glossy Gino Rossi mogą być więc dopełnienie minimalistycznych kreacji, ale i tych bardziej odważnych, inspirowanych, tak popularnymi obecnie, trendami lat 70. czy 90. 

Potwierdza to towarzysząca kolekcji, kampania reklamowa sfotografowana przez duet Wunsche & Samsel, w której produkty Stay Glossy Gino Rossi stają się dopełnieniem różnorodnych stylizacji. Ważnym jej elementem jest scenografia w postaci mebli w stylu lat 70., ale i tych nowoczesnych, minimalistycznych, które podkreślają elegancką, oryginalną linię projektów Stay Glossy Gino Rossi. 

Kapsułowa kolekcja Stay Glossy Gino Rossi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

>>> Przeczytaj również: PANTONE: kolory roku jak barwy InPostu. Jakie jeszcze odcienie na 2021 r. i co pokazała nam współpraca PANTONE z ZARA?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES