GGC Fash&Tech robi sobie wakacyjną przerwę, 18 czerwca odbyło się ostatnie przed wakacjami spotkanie, w którym FashionBiznes wzięło udział, nie tylko jako patron medialny, ale także jako prelegent.
Podczas ostatniego w tym sezonie GGC Fash&Tech wzięłam udział osobiście – publiczności w Warszawie opowiedziałam o tym, jak marki luksusowe reagują na zjawisko fast fashion, oparłam się przy tym (oczywiście) na przykładzie Chanel. Przez ostatnie pół roku udało nam się przenieść do świata rzeczywistego to, co robię od czterech lat w GeekGoesChic.Co – połączyć modę i nowe technologie – komentuje Kasia Gola. Było to niesamowite doświadczenie, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów, którzy wspierają inicjatywę: Google, hub:raum i Allegro.
Po jedenastu spotkaniach organizatorka robi sobie wakacyjną przerwę, po której wróci – jak zapowiedziała – z jeszcze większą dawką wiedzy i konferencjami.
>> PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Aneta Pająk modelką tygodnia prestiżowego WWD
Ponad 1000 osób było chętnych, a ponad 700 wzięło udział w wydarzeniach, które odbywały się co miesiąc w dwóch miastach Polski. Inicjatywa GGC Fash&Tech rozwijana jest od listopada. Narodziła się w Krakowie w listopadzie 2014 roku. Do tej pory odbyło się 11 spotkań, w tym 6 w krakowskim hub:raum i 5 w warszawskim Google, gdzie prowadzona jest selekcja osób i zgłasza się do trzech osób na jedno miejsce.
Celem spotkań jest integracja branży modowej z twórcami nowych technologii, a przez to edukowanie i inspirowanie twórców modowych do rozwijania swoich biznesów w oparciu o zdobycze techniki. Prelegentami i panelistami byli przedstawiciele najciekawszych projektów technologicznych oraz gigantów IT na świecie (m.in. Google, Maskom.pl, Samsung, Zortrax, Estimote czy Ekoteria.pl), a także przedstawiciele marek modowych (jak Elle.pl, Zara, Peek&Cloppenburg, Outhorn, Allegro czy Allani.pl) oraz agencji specjalizujących się marketingu czy consultingu (OptizenLabs, Havas LuxHub, Edisonda czy MarketingModowy.pl).