Dyrektor generalny firmy GAP potwierdził, że poważnie zastanawia się nad sprzedażą ubrań przez pośredników, takich jak na przykład Amazon.com.
Do tej pory marka stawiała jedynie na sprzedaż bezpośrednią, jednak obecna, nie najlepsza sytuacja, w której się znalazła zmusiła ją do zmiany strategii. Dyrektor generalny marki – Art Peck – ogłosił, że prawdopodobnie będą decydować się na sprzedaż pośrednią przez wybranych kontrahentów, celem dotarcia do jak największej liczby ludzi i zwiększenia zysków. W tym miejscu warto przypomnieć, że akcje GAPa w tym roku odnotowały aż 30-procentowy spadek wartości.
Peck, który w zeszłym objął stery w marce, jest jej wielką nadzieją na powrót do czasów świetności. Wcześniej w miesiącu podana została informacja, że marki Old Navy Banana Republic również będą zmieniały politykę, dążąc do jak największej efektywności.
Autor: Kasia Michalik