W kwietniu ruszamy z kompletnie nowym projektem skierowanym do branży mody. Otwieramy zapisy na pierwsze szkolenie z serii FashionBiznesClass: “Jak zrealizować/ wyprodukować kolekcję pod swoim logo?”. Chcesz wziąć udział? Poniżej znajdziesz link do zapisów!
Pierwsze z nich będzie poświęcone realizacji lub produkcji kolekcji pod własnym logo.
Jak zrealizować/ wyprodukować kolekcję pod swoim logo?
→ Kurs jest skierowany do osób, które:
- Planują zakupy produktów fashion pod swoim logo,
- Już realizują produkcję, ale nie do końca im to wychodzi lub chciałyby robić to lepiej (taniej, szybciej, bardziej jakościowo),
- Rozpoczęły pracę w różnych obszarach branży fashion, i chcą lepiej zrozumieć zagadnienia związane z procesami zakupu kolekcji / produktów,
- Planują rozpoczęcie pracy w branży fashion (studentów, kandydatów do pracy, influencerów).
→ Kurs zawiera praktyczną wiedzę o tym, jak jak startując od zera profesjonalnie zrealizować swoją kolekcję. Nie ma znaczenia, czy będzie to 1 produkt, czy cała kolekcja, 10 czy 1000 sztuk.
→ Kurs jest dotyczy obszarów: odzieży, obuwia, akcesoriów i wyposażenia wnętrz/ home decor.
PROWADZĄCA: Diana Okular
Od 20 lat w obszarze zakupów strategicznych i operacyjnych w sektorze fashion. Doświadczenia zdobywała w największych spółkach branży. W pierwszych 9 latach kariery pracując dla jednej z marek należących do LPPprzeszła drogę od stanowiska kupca do product managera, odpowiadając za procesy tworzenia produktu, kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie oraz ich realizację.
Zarządzała zespołami zakupowymi w najbardziej innowacyjnych spółkach branży jak Answear, Allegro i Modivo. Odpowiadała min. za negocjacje kontraktów w największymi europejskimi markami, czy realizację kolekcji private labels. Dodatkowo dzięki ponad 10 letniemu doświadczeniu w obszarze ecommerce zbudowała głębokie zrozumienie relacji pomiędzy obszarem produktu a nowoczesnymi kanałami sprzedaży.
Obecnie konsultant i doradca w obszarze produktu, zakupów i ecommerce dla marek i spółek z branży fashion.
Absolwentka kierunku Zarządzanie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, wykładowczyni programu “Prawo i Zarządzanie w sektorze Mody” Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Program kursu:
- BIZNES I FINANSE/ Kiedy warto zrealizować produkcję własną, np pod swoim logo? Jakie korzyści, a jakie ryzyka to za sobą niesie? Jak policzyć, ile można na tym zarobić? Na co być wyczulonym? Jak określić budżet produkcji, zaplanować koszty i zyski?
- PREZENTACJA POMYSŁÓW/ PROJEKTÓW/ Jak przedstawić swoje pomysły/ projekty, aby były jednoznacznie zrozumiałe dla współpracowników w całym procesie? Jak pracować nad powstającymi produktami/ kolekcjami?
- DOSTAWCY/ Gdzie znaleźć dostawców i wykonawców? Jak ich szukać i jak porównać ich oferty? Która oferta jest tą najlepszą?Jak komunikować się i negocjować z wykonawcami i dostawcami?
- NARZĘDZIA zakupowe/Rozwiązania, które pomagają w procesie realizacji produkcji. Jak i po co korzystać z: kalendarza produkcyjnego, planera zakupowego i kalkulatora zakupowego?
- KROK PO KROKU/ Jak zrealizować produkcję dużej lub małej partii produktów – od pomysłu do towaru w magazynie. Jak przygotować branding produktów? Jak zapewnić realizację produkcji na czas i jak ją kontrolować. Dla każdego etapu produckji – zestaw tricków ułatwiających realizację.
Dzień I
MODUŁ 1: 12 czerwca
Pierwszy moduł kursu poświęcony jest zagadnieniom związanym z przygotowaniem do realizacji kolekcji lub produktu:
- Aspekty finansowe i biznesowe,
- Przedstawienie swojego pomysłu,
- Znajdowanie odpowiednich wykonawców/ dostawców/ producentów,
- Wykorzystanie narzędzi, które ułatwiają pracę nad kolekcją.
Dzień II
MODUŁ 2: 13 czerwca
Moduł drugi to praktyczna nauka “krok po kroku” i przejście przez cały proces produkcji pod własnym logo:
- Planowanie i prezentację swojego projektu,
- Pracę nad produktem/ kolekcją (projektowanie i technologia),
- Współpracę z wykonawcami/ dostawcami/ producentami,
- Negocjacje,
- Rozwiązywanie problemów,
- Tricki ułatwiające cały proces.
KIEDY? 12-13 czerwca 2023 r.
O KTÓREJ? 9-12:00
Liczba miejsc ograniczona