noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Podcast Fashion Biznes Dialogi właśnie wystartował. Gościem pierwszego odcinka jest Zuzanna Kuczyńska z Le Petit Trou, widoczna na zdjęciu.

Fashion Biznes startuje z autorskimi podcastem „Fashion Biznes Dialogi”

REKLAMA
noSlotData

“Fashion Biznes Dialogi” to pierwszy autorski podcast portalu Fashion Biznes, który właśnie trafił na YouTube oraz do serwisów streamingowych.

Portal Fashion Biznes wystartował nowym audio-wizualnym projektem. Podcast „Fashion Biznes Dialogi” to rozmowy z przedsiębiorcami, twórcami i projektantami z polskiej branży mody.

Prowadzącą “Fashion Biznes Dialogi” jest Katarzyna Sosińska. Pierwszy sezon podcastu liczy 10 odcinków, w których usłyszycie i zobaczycie rozmowy z takimi gośćmi, jak Zuza Kuczyńska, Robert Kupisz czy Maja Bohosiewicz. Każdy z epizodów będzie dostępny w wersji wideo na YouTubie oraz w formie audio na Spotify.

1 odcinek „Fashion Biznes Dialogi”: Zuza Kuczyńska, Le Petit Trou

Bohaterką pierwszego odcinka jest Zuza Kuczyńska, projektantka i założycielka marki Le Petit Trou. Swoją karierę w świecie mody rozpoczęła od roli stylistki, by w kolejnych latach sprawdzić się również w roli przedsiębiorczyni. Jej autorski brand Le Petit Trou postał z marzenia o projektowaniu bielizny z kobiecego punktu widzenia. Marka od lat zdobywa ogromne uznanie zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju, w tym w USA.

Nowy projekt BFM Group

Nowy projekt wpisuje się w rozwój oferty BFM Group, w skład której wchodzą m.in. Fashionbiznes.pl, Lamode.info i Miumag.eu

“Jak wiemy w 2025 roku wideopodcasty będą nadal zyskiwać na popularności. Platformy takie jak YouTube, TikTok czy Spotify stawiają na podejście, w którym wideo jest najważniejsze. Dlatego nasze produkcje będą dostępne w obu wersjach”  – dodaje Weronika Adamowicz, dyrektor kreatywna BFM.

Podcast został w pełni wyprodukowany przez grupę medialną BFM, we wsparciu patronów – Aqua Carpatica i Caudalie.

“W BFM podchodzimy do contentu bardzo kompleksowo, mając na uwadze, że prowadzenie portali digitalowych to jedynie część krajobrazu nowoczesnego wydawnictwa. Dlatego wprowadzamy i dalej planujemy implementować nowe formaty, i to nie tylko te internetowe” 

– mówi Joanna Mroczkowska, dyrektor zarządzająca BFM.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES