“Fashion Biznes Dialogi” to pierwszy autorski podcast portalu Fashion Biznes, który właśnie trafił na YouTube oraz do serwisów streamingowych.
Portal Fashion Biznes wystartował nowym audio-wizualnym projektem. Podcast „Fashion Biznes Dialogi” to rozmowy z przedsiębiorcami, twórcami i projektantami z polskiej branży mody.
Prowadzącą “Fashion Biznes Dialogi” jest Katarzyna Sosińska. Pierwszy sezon podcastu liczy 10 odcinków, w których usłyszycie i zobaczycie rozmowy z takimi gośćmi, jak Zuza Kuczyńska, Robert Kupisz czy Maja Bohosiewicz. Każdy z epizodów będzie dostępny w wersji wideo na YouTubie oraz w formie audio na Spotify.
1 odcinek „Fashion Biznes Dialogi”: Zuza Kuczyńska, Le Petit Trou
Bohaterką pierwszego odcinka jest Zuza Kuczyńska, projektantka i założycielka marki Le Petit Trou. Swoją karierę w świecie mody rozpoczęła od roli stylistki, by w kolejnych latach sprawdzić się również w roli przedsiębiorczyni. Jej autorski brand Le Petit Trou postał z marzenia o projektowaniu bielizny z kobiecego punktu widzenia. Marka od lat zdobywa ogromne uznanie zarówno w Polsce, jak i poza granicami kraju, w tym w USA.
Nowy projekt BFM Group
Nowy projekt wpisuje się w rozwój oferty BFM Group, w skład której wchodzą m.in. Fashionbiznes.pl, Lamode.info i Miumag.eu.
– “Jak wiemy w 2025 roku wideopodcasty będą nadal zyskiwać na popularności. Platformy takie jak YouTube, TikTok czy Spotify stawiają na podejście, w którym wideo jest najważniejsze. Dlatego nasze produkcje będą dostępne w obu wersjach” – dodaje Weronika Adamowicz, dyrektor kreatywna BFM.
Podcast został w pełni wyprodukowany przez grupę medialną BFM, we wsparciu patronów – Aqua Carpatica i Caudalie.
– “W BFM podchodzimy do contentu bardzo kompleksowo, mając na uwadze, że prowadzenie portali digitalowych to jedynie część krajobrazu nowoczesnego wydawnictwa. Dlatego wprowadzamy i dalej planujemy implementować nowe formaty, i to nie tylko te internetowe”
– mówi Joanna Mroczkowska, dyrektor zarządzająca BFM.