noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Fascynacja Azją i naturalność najmodniejszymi praktykami w branży kosmetycznej

REKLAMA
noSlotData

Jakie trendy beauty wypłynęły w 2016 roku i będą dalej rozwijać się także w roku 2017? Na to pytanie odpowiada Trendbook Wizaz.pl 2017 – pierwsza taka publikacja w Polsce.

Trendbook ten to skarbnica urodowej wiedzy i niezwykłych ciekawostek, podparta opiniami ekspertów, m.in. najpopularniejszej urodowej youtuberki Red Lipstick Monster czy stylistów gwiazd. Poniżej przedstawiamy 7 trendów, które będą wieść prym w tym sezonie.

  1. Fascynacja Azją

„Azjofikacja” – to jedno słowo w skrócie opisuje to, co już od kilkunastu miesięcy dzieje się na rynku beauty. Z czego wynika fascynacja Azją w świecie urody? Z tego, że Azjatki wolą zapobiegać niż leczyć! Kosmetyki rodem z Dalekiego Wschodu są bardzo skuteczne, a do tego mają piękne opakowania i ciekawe formy – która kobieta nie skusiłaby się na podkłady w poduszeczkach, maski w płachtach czy tzw. sticki pełniące funkcje cieni do powiek? A to tylko kropla w morzu kosmetycznych opcji.

  1. Do it yourself

Zjawisko DIY znane jest nam od dawna, jednak dopiero w zeszłym roku z impetem wkroczyło do świata urody. Zdaniem Red Lipstick Monster, największe zalety to: Niska cena, pozytywne efekty działania i personalizacja. Każda z osobna, a najbardziej wszystkie razem, przekonają osoby, które na pierwszy rzut oka widzą w DIY tylko zabawę. Najwyższa pora zapoznać się z przepisami na kosmetyki, półproduktami oraz zabiegami, które można wykonać w domu.

  1. Personalizacja

Skoro DIY to i personalizacja. Współczesne kosmetyki to te tworzone od podstaw dla konkretnej osoby po zbadaniu jej potrzeb. Personalizacja w świecie kosmetyków to też coś więcej – stosowanie produktów zgodnie ze swoim pochodzeniem czy… światopoglądem.

  1. Węgiel i nowe składniki

Czarna maseczka robi furorę na Instagramie i nie tylko. Jak nietrudno się domyślić – podstawą jej składu jest węgiel, który coraz częściej stanowi podstawę w składzie wielu kosmetyków – ma działanie antybakteryjne, oczyszczające, przeciwzapalne i matujące. O wielu zaletach można też mówić w przypadku innych składników, które od zeszłego roku coraz częściej „goszczą” w produktach kosmetycznych – herbacie, śluzie ślimaka, oleju babassu czy oleju z orzechów makadamia.

  1. Naturalność

Mogłoby się wydawać, że to Alicia Keys, która w 2016 wielokrotnie pojawiła się w miejscach publicznych bez makijażu, wpłynęła na powstanie trendu naturalności. Niekoniecznie jednak chodzi tutaj o brak makijażu czy stylizacji włosów. Wciąż, by uzyskać piękną i rozświetloną cerę czy naturalną fryzurę – trzeba poświęcić sporo czasu i przede wszystkim dobrać odpowiednie produkty.

  1. Rozświetlenie

Rozświetlenie to gwarancja efektu pięknej oraz wypoczętej cery. Matowe szminki i konturowanie twarzy pomału ustępuje miejsca trickom rozświetlającym. Wzmianki na temat rozświetlacza wzrosły w 2016 roku w porównaniu do 2015 i to aż o 60 procent.

  1. Medycyna estetyczna

Niegdyś zabiegi medycyny estetycznej kojarzyły się z bólem, długim pobytem w klinice i efektem, któremu daleko było do naturalnego wyglądu. Dziś eksperci zgodnie twierdzą, iż zabiegi współczesnej medycyny estetycznej są mało inwazyjne, a jednocześnie skuteczne. Ich celem jest zapobieganie oznakom starości, a nie sztucznie wyglądające twarz i ciało.

Więcej informacji o najnowszych trendach, a także wiele istotnych porad – odnaleźć można w pełnym TRENDBOOKU Wizaz.pl.

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES