No i stało się. Świat obiegła informacja o pierwszym w historii Polski weekendzie modowym pod szyldem Mercedes-Benz i chcąc nie chcąc w mediach międzynarodowych zaczęły pojawiać się wzmianki o tym, co wydarzyło się tego weekendu. Ale czy aby na pewno to prawdziwy obraz polskiej branży modowej?
Prestiżowy portal lifestylowy Highsnobiety (ponad milion fanów na facebooku) opublikował 12 zdjęć butów z imprezy, pisząc przy tym, że Warszawa radzi sobie modowo coraz lepiej, ale daleko jej do innych europejskich stolic, takich jak Paryż, Londyn czy Mediolan. Okazuje się, że najpopularniejsze były Nike i adidasy; jednakże nie zabrakło również Y-3 czy Comme des Garcons.
Dzień wcześniej, na łamach tego samego portalu, ukazał się artykuł o warszawskim stylu ulicznym i tu wypadliśmy już nieco lepiej. Całość publikacji przeczytacie TUTAJ.
Autor: Urszula Wiszowata