noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Etnia Barcelona

Etnia Barcelona tworzy kampanię inspirowaną ikonicznymi dziełami sztuki

REKLAMA
noSlotData

Etnia Barcelona istnieje od ponad 15 lat, jednak do tej pory było stosunkowo mało znane poza granicami swojego kraju. Osoby takie jak Gigi Hadid, Jaz-Z czy Cate Blanchett przyczyniły się do wzrostu popularności marki, która niewątpliwie ma szansę zostać najbardziej kreatywnym i kolorowym brandem międzynarodowego przemysłu optycznego. 

>>>Przeczytaj również: Kolory sezonu wiosna-lato 2019 według raportu WGSN

Marka posiada w ofercie szeroką gamę produktów skierowanych do każdego, kto chciałby wyrazić siebie w sposób niezależny od chwilowych trendów. Za firmą stoi zespół kreatywnych, młodych osób, które nadają brandowi wyjątkowego charakteru, umieszczając go na granicy sztuki, mody i wzornictwa. Założyciele kontrolują cały proces tworzenia i produkcji, nie pomijając najmniejszych szczegółów. Kolory Etnia Barcelona są specjalnie zaprojektowanymi dla marki odcieniami, które jej partner w Mediolanie tworzy na zasadzie wyłączności. Misją marki jest tworzenie produktów, które wyróżniają się szczególnym designem, najwyższej jakości komponentami i konkurencyjną ceną. W tym sezonie Etnia Barcelona wprowadza 37 nowych modeli: 32 korekcyjne i 5 przeciwsłonecznych. Ostatnia kolekcja charakteryzuje się retro-futurystycznym stylem, a do palety kolorystycznej marki dołączyły kolejne odcienie różu, błękitu i pomarańczy.

https://www.instagram.com/p/BjKsW8EAcSp/?taken-by=etniabarcelona

Połączenie mody ze sztuką

Etnia Barcelona niedawno opublikowało kampanię inspirowaną znanymi dziełami sztuki. Znajdziemy w niej między innymi interpretację obrazu “Wolność wiodąca lud na barykady” Delacroixa z tytułową Wolnością jako kobietą w czerwonych okularach. Jest też wersja “Triumfu Bachusa” Velázqueza czy “Salvatora Mundi” Leonarda Da Vinci. To już trzeci sezon z rzędu, w którym marka przy tworzeniu lookbooka ucieka się do świata sztuki. Po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z fotografem Biel Capllonchem, który wcześniej pomagał brandowi w odtworzeniu atmosfery filmów “Pulp Fiction”, “Mechaniczna pomarańcza”, “Big Lebowski” oraz obrazów takich jak “Portret nieznajomego z medalem” Botticellego.

https://www.instagram.com/p/BhyzY5aljF0/?taken-by=etniabarcelona

Najwyższa jakość i nowoczesny design

Marka łączy tradycyjne rzemiosło z eklektycznym nowoczesnym rzemiosłem. Od początku swojego istnienia Etnia Barcelona eksperymentowało z kolorem jako środkiem wyrazu; twórcy twierdzą, że pozwoliło im to wprowadzić swoistego rodzaju rewolucję na ciemnym i ponurym rynku okularów. Brand eksperymentuje również z teksturami, chociażby przez zamianę acetatu na oprawki wypełnione drewnem. Soczewki okularów Etnia Barcelona są odporne na uderzenia i zarysowania. Zaawansowana technologia pozwala wykonać je tak, żeby przy odporności na wysokie temperatury, zapewniały one jednocześnie maksymalną ochronę oczu przed promieniowaniem UV.

https://www.instagram.com/p/BhMDfULlPmv/?taken-by=etniabarcelona

Fundacja Etnia Barcelona

Filozofia marki zakłada ukazywanie w kampaniach różnorodności ras, kultur i osobowości z całego świata. Z Etnia Barcelona związana jest fundacja o tej samej nazwie – ma ona za zadanie dotarcie do “niewidzialnych” ludzi, których podstawowe potrzeby nie zawsze są zaspakajane, a oni sami nie mogą uzyskać niezbędnej opieki optycznej. W projekcie nie chodzi wyłącznie o realizację konkretnych przedsięwzięć, ale o długotrwałą promocję szeroko pojętego szacunku do świata i odpowiedzialności za życie innych.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES