Ta piękna historia najbardziej luksusowej platformy sprzedażowej na świecie – Luisa Via Roma, rozpoczyna się niczym bajka. Małżeństwo Włocha i Francuzki, mały sklep oraz przedsiębiorczy wnuk, który ich dzieło zmodyfikował na prawdziwą maszynę mody luksusowej. Teraz włoski gigant mody luksusowej rozpoczął współpracę z polską platformą zakupową Sellektor.com.
Włosko-francuski biznes
Luisa Jaquin oraz Lido Panconesi od początku swojego małżeństwa próbowali swoich sił w branży modowej. Niestety ich pierwszy paryski butik zniknął dość szybko – wszystko przez upodobanie Lido do obstawiania wyścigów konnych. Bez majątku, za to ze sporymi długami udali się do Brazylii. To tam odnowili swój budżet, a wraz z zastrzykiem gotówki powrócili do Florencji i otworzyli nowy butik przy via Roma. Początkowo sprzedawali tam kapelusze, jednak mąż Luisy szybko rozszerzył działalność o nowy, bardziej różnorodny asortyment. W dość krótkim czasie marka LUISA zaczęła odnosić sukces.
Historia jednak się nie kończy, a właściwie dopiero rozpoczyna, gdy na scenę wkracza wnuk małżeństwa – Andrea Panconesi. Młody, zafascynowany modą, utalentowany, z sukcesami jako visual merchandiser w 1968 r. trafił do Paryża. Tam poznał postać kluczową – Kenzo Takadę, którego projekty sprowadził do butiku dziadków, tym samym dołączając do biznesu Lusiy oraz Lido jako oficjalny pracownik.
Skazani na sukces
Dalsze losy marki obfitowały w kolejne sukcesy. Zmiana nazwy na Luisa Via Roma, utrzymywanie statusu luksusowego sprzedawcy, a w 1999 roku – rozpoczęcie sprzedaży poprzez platformę internetową. Luisa Via Roma stała się pierwszym ultraluksusowym butikiem z możliwością sprzedaży online. Obecnie portal online generuje 95% zysków, posiadając w swoim portfolio tak ekskluzywne brandy jak: Balmain, Burberry, Stella McCartney, Alexander McQueen, Rick Owens, Chloé, Dior Homme, Dolce & Gabbana, DSquared², Lanvin, Marc Jacobs, Emilio Pucci, Fendi, Jil Sander, Mulberry, Jimmy Choo, Christian Louboutin, Moncler, Saint Laurent Paris.
Rodzina na swój sukces zapracowała sama, wedle własnej strategii i gustu. Mimo upływu wielu lat, wciąż pozostają niezależni. W jaki sposób wybierają projektantów? Jeśli czegoś nie lubimy, nie kupujemy tego i nie promujemy. To najlepszy sposób podczas wyboru każdej kolekcji – podkreśla Andrea Panconesi.
Luisa Via Roma x Sellektor
Trafić w gusta tak restrykcyjnego giganta to nie lada wyzwanie. Tym bardziej należy docenić szansę jaką od Luisa Via Roma dostał polska platforma zakupowa Sellektor.com. Czym zajmuje się Sellektor? “Jesteśmy jedyną na polskim rynku platformą zakupową, opartą o strategię selekcji i rekomendacji oferty polskich i zagranicznych sklepów internetowych. Gromadzimy w jednym miejscu produkty branży modowej, które poleca nasza redakcja i specjaliści z branży. Naszą misją od samego początku jest selekcja prezentowanej oferty: projektantów, sklepów czy marek oraz idea wyboru. Nasi klienci znajdują u nas nie tylko starannie wybraną ofertę z sieciówek, ale i rzeczy, których jeszcze nie ma w Polsce – coś markowego, coś vintage…”.
Platforma oferuje ponad 700.000 produktów i aż 800 marek w jednym miejscu. Wszystko posortowane, wyselekcjonowane i rekomendowane w specjalnych “sellekcjach” – jedno kliknięcie wystarczy, by przenieść się bezpośrednio do odpowiedniego sklepu.
Sellektor to nie tylko produkty, sklepy, trendy i okazje cenowe, to przede wszystkim zaangażowana społeczność, która sama tworzy serwis. Do współpracy zaprosili grupę liderów z branży mody i dizajnu, profesjonalnych praktyków z zakresu stylizacji, którzy poprzez swoje profile i wybrane produkty rekomendują trendy na dany sezon. Platforma Sellektor zdecydowanie ułatwia zakupy online, gdyż doskonale wiedzą gdzie należy je robić.
Luisa Via Roma oraz Sellektor podjęli właśnie tego typu współpracę – na polskiej stronie promowane są produkty, gorące nazwiska, a także najciekawsze trendy z Luisa Via Roma. Więcej bieżących informacji znajdziecie na blogu Sellektor‘a. Dlaczego akurat ta włoska marka? Jak zaznaczają właściciele: to świetna inwestycja. Rozpoznawalne marki, produkty najlepszej jakości wprost ze światowych wybiegów mody. A wiele z nich w cenach, których nigdy byś się nie spodziewała. Akcesoria i ubrania, o których zawsze marzyłaś w sklepie Luisa Via Roma kosztują często tyle, ile wydajesz w sieciówkach albo u polskich projektantów!
Dzięki tej współpracy Sellektor wprowadza LVR na polski rynek, zapoznaje z nią szerszą publikę, a także dzieli się z odbiorcami wiedzą autorytetów, które kryją się za włoską platformą. Oferta Luisa Via Roma jest zachwycająca, wśród mnogości opcji każdy może odnaleźć coś dla sebie. Sprawdź TUTAJ!