noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
dyrektor kreatywny lpp odchodzi / czarno-białe zdjęcie, kadr portretowy, mężczyzna w marynarce i białej koszuli

Dyrektor kreatywny LPP ogłasza odejście. Założył własną działalność

REKLAMA
noSlotData

Dyrektor kreatywny LPP odchodzi. W maju 2024 roku Japończyk Sho Kondo poinformował zarząd spółki o chęci odejścia. Nie oznacza to jednak, że zniknie on z rynku. Razem z Martyną Skibicką, Karolem Gajewiczem oraz Maritem Kosem założył, skoncentrowaną na branży modowej i lifestyle’owej, agencję Kondo & Partners.

Przeczytaj również: Łukasz Tomczyk nowym dyrektorem Elektrowni Powiśle

Dyrektor kreatywny LPP odchodzi. Szczegóły rozstania

Sho Kondo dołączył do największej spółki wchodzącej w skład WIG-Odzież we wrześniu 2016 roku. W tamtym okresie kurs akcji LPP wynosił 3,8 tys. zł. Obecnie jego wysokość przekracza 14 tys. zł. Za kadencji Kondo kapitalizacja rynkowa spółki znalazła się na poziomie 27,26 mld USD (grudzień 2023 roku). W trakcie trwania ośmioletniej kariery w strukturach LPP, Japończyk przeprowadził rewitalizację Reserved, zwiększył ekspansję spółki na rynkach Europy Zachodniej, a także współpracował przy odświeżaniu kolekcji Croppa, Mohito oraz House’a.

Przed kilkoma dniami spółka LPP poinformowała o rozstaniu z Sho Kondo. Miało do tego dojść na wniosek byłego już dyrektora kreatywnego polskiego giganta. Jak podano, głównym powodem podjętej decyzji była chęć pełnoetatowego zaangażowania Japończyka w działalność agencji konsultingowej, której jest współwłaścicielem.

dyrektor kreatywny lpp odchodzi / zbliżenie na logo spółki LPP zamontowane na ścianie buynku

Przeczytaj również: Sarah Burton nową dyrektorką kreatywną Givenchy. Brytyjska projektantka podąża śladami swojego mentora

Sho Kondo – wykształcenie, kariera

Były już dyrektor kreatywny LPP jest ekspertem ds. zarządzania marką. Od początku kariery nastawiony był na modową ścieżkę rozwoju. Wykształcenie wyższe zdobył on w elitarnym Ecole de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne, a następnie uczył się fachu w renomowanych domach mody, między inny Balenciaga, Haider Ackermann, Isabel Marant oraz Maison Margiela. Kolejnym etapem rozwoju był dla Japończyka czas spędzony w strukturach hiszpańskiej spółki Inditex. Od 2016 roku pełnił on strategiczną funkcję w polskim podmiocie. Dlaczego były już dyrektor kreatywny LLP zrezygnował z kontynuowania pracy w gdańskiej spółce? Sho Kondo zdecydował się współtworzyć agencję konsultingową.

dyrektor kreatywny lpp odchodzi / czarno-białe zdjęcie, kadr portretowy, mężczyzna w marynarce i białej koszuli
Sho Kondo, były dyrektor kreatywny LPP i współwłaściciel agencji Kondo&Partners

Dyrektor kreatywny LPP odchodzi i poświęca się własnej działalności

Sho Kondo, po rozstaniu z LPP, nie wybrał się na dłuższy urlop. Były już dyrektor kreatywny polskiej spółki zaangażował się w budowę własnej agencji konsultingowej – Kondo & Partners. Wraz z nim tworzą ją Martin Kos (posiadający kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z produktami luksusowymi), Karol Gajewicz (specjalista od bankowości inwestycyjnej i zarządzania) oraz Martyna Skibicka (ekspertka od marketingu).

Agencja Kondo & Partners kieruje swoje usługi do dużych i bardzo dużych przedsiębiorstw z branży fashion & lifestyle (producentów odzieży, ale także produktów home & decor) działających na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. – Polski rynek ma niesamowity potencjał wzrostu. Dzięki połączeniu rosnących płac realnych i rosnącego popytu konsumenckiego, lokalne marki mają wyjątkową okazję do konkurowania w skali globalnej. Wierzę, że wykorzystując nasze doświadczenie, możemy pomóc uwolnić ten potencjał i napędzić znaczący wzrost w regionie – podsumował Sho Kondo.

biuro firmy, w tle znajduje się wiele ekranów, komputerów oraz siedzących przy nich pracowników

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES