noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Dotychczasowe koncepcje urządzania powierzchni wystawienniczych odchodzą do lamusa. Będziemy kupować inaczej”

REKLAMA
noSlotData

Mniejsze, a przy tym bardziej wydajne powierzchnie wystawiennicze, bardziej kameralne i lokalne rozwiązania – tak wyglądać będą reprezentacyjne miejsca w sklepach, punktach usługowych czy nawet barach. Wszystko przez zmianę zwyczajów konsumenckich, spowodowaną trwającą epidemią COVID 19. Jak wskazują eksperci z lsd Studio – będzie to także bardziej opłacalne biznesowo dla właścicieli punktów handlowych czy usługowych.

Ludzie nagle szukają miejsc na zakupy jak najbliżej swojego zamieszkania. Dziś wolą już małe, lokalne punkty i kontakt z ludźmi, których znają. Mają na uwadze bezpieczne doświadczenie z prawdziwymi ludźmi, którym mogą zaufać – na takie przede wszystkim powody zmian w podejściu klientów wskazuje Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i współzałożycielka lsd Studio, które wyspecjalizowało się w projektowaniu m.in. sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych” – propertynews.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.propertynews.pl/centra-handlowe/dotychczasowe-koncepcje-urzadzania-powierzchni-wystawienniczych-odchodza-do-lamusa-bedziemy-kupowac-inaczej,84869.html?fbclid=IwAR1WANKBMGhVZCLHOfj4iiNME26M909bHbz6RZIMThXo5XeZTBBZPCCZygc”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES