noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Dlaczego afera wokół Veclaim to coś więcej niż “kryzys wizerunkowy” marki?”

REKLAMA
noSlotData

“Już dawno nie mieliśmy w polskiej branży mody afery, która poruszyłaby klientów tak bardzo jak sprawa marki Veclaim. Jessica Mercedes nadepnęła Polakom na odcisk, o którym wszyscy myśleli, że zagoił się lata temu.

[…] Dlaczego afera z marką Veclaim wywołała tak wielką burzę? Jessica Mercedes niestety trafiła w czuły punkt – znowu poczuliśmy się jak idioci. Kiedy wszyscy żyli w przekonaniu, że czasy, gdy słabo znającego się na modzie Polaka można nabić w butelkę, już dawno się skończyły, okazuje się że nie – te czasy nadal trwają. Z perspektywy oszukanego klienta sytuacja rysuje się następująco: Jessica Mercedes odnosi sukces jako influencerka – nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Sama nosi ubrania Chanel i Dior, reklamuje najlepsze marki. Po czym zakłada swoją własną i Polakom wciska kit – bo można, bo i tak polski konsument się nie zorientuje. W rzeczywistości, przez te wszystkie lata nie tylko Jessica poszła do przodu. Polski konsument też się zmienił. Jest bardziej świadomy, wymagający, też zna się na modzie” – avanti24.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://avanti24.pl/newsy/7,164772,25974720,dlaczego-afera-wokol-veclaim-to-cos-wiecej-niz-kryzys-wizerunkowy.html?fbclid=IwAR19Uw3yVucACZy1IItPmTB7r4tZvTwjw1jA74LaFK1GfEFuWiKEW8rz1PI”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Veclaim

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES