Nowa kampania wizerunkowa marki 4F „Define your game” zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności. 4F w ramach aktywacji online i offline motywuje nas do ruchu w wybranej przez siebie formie. Bez ograniczeń i na własnych zasadach.
Nowa kampania 4F
Siłownia, trekking, bieganie a może taniec lub rolki? Znajdź swoją dyscyplinę i czerp z niej radość. Planowane działania marketingowe obejmują między innymi emisję spotu video, odsłonę kampanii w mediach społecznościowych oraz kampanie outdoorową.
„Jako marka 4F mamy świadomość, że w szalonym tempie dnia, regularne treningi często schodzą na drugi plan. W kampanii „Define your game” chcemy mobilizować do ruchu w każdej formie. Aktywność fizyczna jest dla wszystkich bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich – od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm”
– dodaje Magda Warchoł Marketing Director 4F.
Dynamiczna forma przekazu
W ramach kampanii marketingowej powstał spot reklamowy oraz kilkanaście krótkich form digitalowych. W materiałach video dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku, uprawiających sport, w grupie lub indywidulanie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, a także tańczą, traktując ruch jako formę rozrywki. Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Ivan Bambalin, natomiast konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Kuba Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.
Kolekcja jest dostępna we wszystkich salonach 4F oraz na 4f.com.pl
Przeczytaj również: Woshwosh i 4F przedłużą życie Twoich butów