Trzydziestoletnia modelka i prezenterka takich programów jak Gok’s fashion fix, czy Gonzo with Alexa Chung zakłada własną markę modową. Już w maju 2017 roku będziemy świadkami jej debiutu.
Alexa Chung od zawsze z powodzeniem wykorzystywała swoją pozycję w świecie mody – występowała w teledyskach, prowadziła audycje radiowe i programy telewizyjne, a w 2011 roku stała się twarzą marki Vero Moda. Teraz nadszedł czas na markę sygnowaną jej nazwiskiem. Czuję, że jestem gotowa, by zrobić to właśnie teraz. Jeśli zaczęłabym zajmować się tym wcześniej, nie byłabym wystarczająco odpowiedzialna lub po prostu nie byłabym w stanie zrobić tego na odpowiednim poziomie – mówi w wywiadzie dla BusinessOfFashion.com i dodaje – chciałabym poczuć wolność tworzenia własnego świata, bez innej marki, która by mną kierowała.
To nie pierwsze doświadczenie w projektowaniu – Chung pracowała wcześniej z takimi markami jak AG Jeans czy Madewell. Teraz będzie nadzorować sześcioosobowy zespół projektantów z szerokim doświadczeniem. Jej produkty będzie można kupić w specjalnie otwieranym e-sklepie już w maju przyszłego roku.
Autor: Joanna Porayska