We wrześniu ubiegłego roku Alexander Wang oficjalnie ogłosił partnerstwo z adidas Originals. Część elementów kapsułkowej kolekcji projektant pokazał na swoim pokazie wiosna-lato 2017 na New York Fashion Week. Cała kolekcja składa się z 84 elementów unisex i część z nich nadal czeka na oficjalne przedstawienie. Nareszcie nadszedł ten czas! Projektant zapowiedział kolejne uchylenie rąbka tajemnicy współpracy z twórcami trzech pasków, sugerując przy tym zmianę zasad gry w świecie mody.
Alexander Wang w wywiadzie dla “Wall Street Journal” powiedział, że druga odsłona kolekcji przeniesie nas w świat kultowych odcieni adidasa, przywołując kolory takie jak niezapomniany błękit, zieleń Stana Smitha czy energetyzującą pomarańcz. Chociaż przedstawione kolory zapowiadają powrót do korzeni i czerpanie z tradycji adidasa, fani projektanta mogą się spodziewać, iż niekonwencjonalna estetyka Wanga nie tylko przewróci do góry nogami to, co znane w adidasie, ale będzie również idealną kropką nad “i” kolekcji. Póki co premiera kolejnej odsłony kolekcji nie jest znana, za to znane są ceny, które wahać się będą między 80 a 200 dolarami.
Marka z naszego dzieciństwa i artysta potrafiący czerpać inspiracje ze wszystkiego – już nie możemy się doczekać!